Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 11/12/2018.

Młodszy Specjalista administracyjny

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Młodszy Specjalista administracyjny
Warszawa
NR REF.: 1114716

Dla naszego Klienta, firmy z branży nieruchomości, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodszy Specjalista administracyjny w dziale sprzedaży

Osoba na stanowisku Młodszego Specjalisty administracyjnego w dziale sprzedaży będzie odpowiedzialna za bieżące wsparcie administracyjne Doradców sprzedażowych, w tym przyjmowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, umawianie spotkań biznesowych czy opieka nad kalendarzem Doradcy. Ponadto do zadań takiej osoby będzie należała pomoc w przygotowywaniu dokumentów dla Klientów, tworzenie raportów i analiz dotyczących wyników sprzedaży.

Od Kandydatów oczekujemy doświadczenia w pracy na stanowisku asystenckim, znajomości programu Excel oraz znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. W szczególności mile widziane będzie doświadczenie w branży deweloperskiej, nieruchomości czy prawniczej. U Kandydatów poszukujemy takich cech osobowości jak komunikatywność, dokładność oraz doskonała organizacja pracy.

Uwaga: praca od zaraz

Firma oferuje możliwość stabilnej pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, atrakcyjne wynagrodzenie oraz benefity pozapłacowe po przepracowanym okresie próbnym.

Lokalizacja: Warszawa, Centrum

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
11/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry