#

Młodszy Specjaista ds. Obsługi Klienta - Sekcja Mailingu i FDS

Alior Bank S.A.

Kraków, małopolskie

Alior Bank S.A.

Młodszy Specjaista ds. Obsługi Klienta - Sekcja Mailingu i FDS

Alior Bank S.A.

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

  • obsłudze zapytań wysyłanych przez Klientów przez pocztę wewnętrzną (AIB) i zewnętrzną (mail),
  • obsłudze procesu SOCIAL MEDIA (podejmowanie zgłoszeń Klientów umieszczanych na portalach społecznościowych),
  • telefonicznej obsłudze Klientów w ruchu wychodzącym (FDS).

Jeśli:

  • cechujesz się bardzo dobrą organizacją czasu pracy,
  • potrafisz efektywnie działać pod presją czasu,
  • w stopniu dobrym znasz narzędzia MS Office: Outlook, Excel,
  • jesteś osobą dokładną i skrupulatną,
  • posiadasz umiejętność skutecznej komunikacji i budowania trwałych relacji,
  • potrafisz pracować w grupie i łatwo nawiązujesz kontakty,
  • posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta,
  • dobrze znasz język angielski (obsługa klientów w języku angielskim poprzez e-mail/telefon stanowi około 5-10% zgłoszeń) -> będzie to dla nas dodatkowy atut.

Oferujemy:

  • poznanie pracy Banku od strony back-office,
  • możliwość kontaktu z różnymi jednostkami w Centrali,
  • ciągłe poszerzanie wiedzy z zakresu funkcjonowania produktów, procesów, systemów bankowych.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Alior Bank S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi