#

Młodszy/Regular/Starszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Shoper

31-154 Kraków, małopolskie

Shoper
Shoper to największy dostawca oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce – działamy na rynku e-commerce od 2005 roku, pozwalając na swobodną i profesjonalną sprzedaż online. Z naszego oprogramowania korzysta ponad 15 tys. e-biznesów, prowadzonych przez małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorców, którzy stawiają na nowoczesny handel i technologie.

Jeśli też jesteś pasjonatą e-handlu oraz nowych technologii, uwielbiasz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój najbardziej dynamicznej branży na świecie – dołącz do nas!

Młodszy/Regular/Starszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Miejsce pracy: 31-154 Kraków

Opis stanowiska:

Pracując na stanowisku Specjalisty ds. Wsparcia Technicznego będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie klientów związane z obsługą sklepu internetowego na platformie Shoper poprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy w tym:

  • budowanie długoterminowych, dobrych relacji z bieżącymi/nowymi Klientami
  • prowadzenie rozmów wychodzących- badanie potrzeb klientów, kontakt z potencjalnymi klientami zakładającymi 14 dniowe wersje demonstracyjne sklepu, by pomóc w jak najlepszym poznaniu możliwości oprogramowania Shoper
  • prowadzenie rozmów przychodzących- bieżące wsparcie związane z obsługą, konfiguracją sklepów
  • kompleksową obsługę Klienta m.in. przygotowywanie ofert, wystawianie faktur, przeprowadzanie audytów
  • dosprzedaż usług dodatkowych bieżącym Klientom takich jak: domeny, certyfikaty SSL, grafika
  • współpracę z innymi działami Firmy: IT, Marketing, QA, PR oraz Shoper Premium
  • pomoc techniczną w podstawowej konfiguracji sklepów internetowych na platformie Shoper

Z Twojej strony wymagamy:

  • min. rocznego doświadczenia w obsłudze klienta, najlepiej w branży e-commerce
  • umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji (telefon, mail)
  • umiejętność organizacji pracy
  • ogólnej znajomości produktów i usług SaaS w branży e-commerce,
  • chęci uczenia się oraz szybkiego przyswajania zdobytej wiedzy
  • determinacji w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów
  • wysokiej kultury osobistej
  • umiejętności negocjacyjnych

 

Z naszej strony oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • pracę w modelu hybrydowym

  • pracę w godzinach 08.00-16.00 oraz 10.00-18.00

  • udział w wewnętrznych i zewnętrznych szkoleniach, warsztatach, konferencjach 

  • onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko

  • zawsze miłe benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, kawa, owoce i inne...

  • strefa chillout, a w niej: biblioteka, piłkarzyki, konsola PS5

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi