Workforce Logiq poszukuje energicznych osób do zgranego zespołu telefonicznego wsparcia Klienta w Banku. Jeśli jesteś osobą, którą charakteryzuje duża samodzielność, inicjatywa i dynamizm w działaniu – zapraszamy do rekrutacji na stanowisko Młodszego Opiekuna Klienta w Banku.
Młodszy Opiekun Klienta
Od Kandydata oczekujemy:
Wysokich umiejętności interpersonalnych w pracy z klientem
Determinacji w osiąganiu celów jakościowych
Entuzjazmu, otwartości oraz pozytywnego nastawienia
Dostępności w pełnym wymiarze czasu pracy (40h tygodniowo)
Minimum średniego wykształcenia
Mile widziane:
Pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, znajomość innych języków będzię dodatkowym plusem
Gwarantujemy:
Współpracę w oparciu o umowe o pracę
Stałe wynagrodzenie + atrakcyjne premie
Przyjazną atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą
Elastyczny grafik - system zmianowy
Bezpłatne szkolenia
Jasną ścieżkę kariery
Kartę sportową oraz inne benefity socjalne
Workforce Logiq, formerly ZeroChaos, is a global provider of work... Rozwiń
Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez ZeroChaos Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci pr... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.