Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/08/2019.

Młodszy Opiekun Klienta

Warszawa, mazowieckie

Workforce Logiq

Opis stanowiska pracy

Workforce Logiq poszukuje energicznych osób do zgranego zespołu telefonicznego wsparcia Klienta w Banku. Jeśli jesteś osobą, którą charakteryzuje duża samodzielność, inicjatywa i dynamizm w działaniu – zapraszamy do rekrutacji na stanowisko Młodszego Opiekuna Klienta w Banku.

Młodszy Opiekun Klienta

Od Kandydata oczekujemy:

Wysokich umiejętności interpersonalnych w pracy z klientem

Determinacji w osiąganiu celów jakościowych

Entuzjazmu, otwartości oraz pozytywnego nastawienia

Dostępności w pełnym wymiarze czasu pracy (40h tygodniowo)

Minimum średniego wykształcenia

Mile widziane:

Pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta

Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, znajomość innych języków będzię dodatkowym plusem

Wymagania

Gwarantujemy:

Współpracę w oparciu o umowe o pracę

Stałe wynagrodzenie + atrakcyjne premie

Przyjazną atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą

Elastyczny grafik - system zmianowy

Bezpłatne szkolenia

Jasną ścieżkę kariery

Kartę sportową oraz inne benefity socjalne

Prezentacja firmy

Workforce Logiq, formerly ZeroChaos, is a global provider of workforce management... solutions that help organizations achieve greater management and financial control of their workforce and talent supply chains. Workforce Logiq's award-winning solutions, including its vendor-neutral Managed Services Program, enable procurement and human resources to improve visibility into contingent labor spend and talent pools, effectively manage and optimize contingent workforce program performance, and mitigate risks. Headquartered in Orlando, Workforce Logiq has global operations in the Americas, Europe, and Asia.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
04/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Czas trwania umowy:
długoterminowa współpraca
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Bankowość , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Finanse
do góry