Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/01/2019.

Młodszy Opiekun Klienta

Poznań, wielkopolskie

Workforce Logiq

Opis stanowiska pracy

ZeroChaos z główną siedzibą w Orlando jest globalnym liderem w dziedzinie dostarczania usług konsultingowych i zasobów ludzkich. Posiadamy biura zarówno w Europie jak i w USA. Pomagamy w zatrudnieniu pracowników na stałe nie tylko w Polsce, ale również na całym świecie. ZeroChaos w obecnym kształcie posiada ponad 210 000 pracowników oraz konsultantów projektowych i obsługuje ponad 200 klientów w 17 krajach.

 

Młodszy Opiekun Klienta

 

Zerochaos poszukuje energicznych osób do zgranego zespołu telefonicznego wsparcia Klienta w Banku. Jeśli jesteś osobą, którą charakteryzuje duża samodzielność, inicjatywa i dynamizm w działaniu – zapraszamy do rekrutacji na stanowisko Młodszego Opiekuna Klienta w Banku.

 

Wymagania

Od Kandydata oczekujemy:
• Wysokich umiejętności interpersonalnych w pracy z klientem
• Determinacji w osiąganiu celów jakościowych
• Entuzjazmu, otwartości oraz pozytywnego nastawienia
• Dostępności w pełnym wymiarze czasu pracy (40h tygodniowo)
• Minimum średniego wykształcenia

Mile widziane:
• Pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, znajomość innych języków będzię dodatkowym plusem

Gwarantujemy:
• Współpracę w oparciu o umowe o pracę
• Stałe wynagrodzenie + atrakcyjne premie
• Przyjazną atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą
• Elastyczny grafik - system zmianowy
• Bezpłatne szkolenia
• Jasną ścieżkę kariery
• Kartę sportową oraz inne benefity socjalne

Prezentacja firmy

Workforce Logiq, formerly ZeroChaos, is a global provider of workforce management solutions... that help organizations achieve greater management and financial control of their workforce and talent supply chains. Workforce Logiq's award-winning solutions, including its vendor-neutral Managed Services Program, enable procurement and human resources to improve visibility into contingent labor spend and talent pools, effectively manage and optimize contingent workforce program performance, and mitigate risks. Headquartered in Orlando, Workforce Logiq has global operations in the Americas, Europe, and Asia.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
03/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
4
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Premie, dodatki:
premia miesięczna, premia kwartalna
Branża / kategoria:
Praca Bankowość , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Obsługa klienta
do góry