W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Młodszy Manager (Trade Marketing)
Miejsce pracy: cały regionDla naszego Klienta firmy z branży FMCG, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Młodszego Managera w dziale Trade Marketing.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Koordynacja procesu planowania promocji w jednym z kanałów sprzedaży
- Samodzielne zarządzanie projektami (promocja marek)
- Inicjowanie, implementowanie i egzekwowanie przygotowanych planów / aktywności na poziomie kanału sprzedaży
- Rozwijanie kanału sprzedaży
- Współtworzenie rekomendacji na podstawie analiz rynku w oparciu o dane z badań rynkowych (ACNielsen, CMR i inne) oraz monitoring konkurencji
- Współpraca z działami z innymi działami firmy (sprzedaż, marketing etc.)
- Współpraca z zewnętrznymi agencjami reklamowymi
- Opracowanie i wdrożenie standardów merchandisingowych
- Efektywne zarządzanie budżetem promocyjnym
- Wdrażanie, monitorowani i rozliczanie wykonania zadań dla zespołu PH
Wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie, w prowadzeniu projektów w dziale trade marketingu firmy z branży FMCG
- Bardzo dobra znajomość mechanizmów promocyjnych dla produktów FMCG (rynek nowoczesny i tradycyjny)
- Doświadczenie w analizowaniu danych, wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji na podstawie danych ACN, CMR, Focus itp.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Dobra znajomośĆ języka angielskiego (min. B2)
Korzyści:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość rozwoju, podnoszenia kompetencji, udział w szkoleniach