Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Poszukujesz pracy i ciekawych wyzwań? A może chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe w branży IT? Lubisz pracę w międzynarodowym środowisku?
To idealne miejsce dla Ciebie!
Jesteśmy światowym liderem w outsourcingu usług Contact Center. Od 1978 roku na świecie a od 1997 roku także w Polsce, dostarczamy naszym partnerom najwyższą jakość w wielokanałowej obsłudze Klienta.
Pracujemy z ludźmi i dla ludzi, oferując pasję i zaangażowanie na każdym etapie interakcji z Klientem.
Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego
Location: Warszawa
Gwarantujemy:
Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę zlecenie;
Stałe godziny pracy 08:00 - 17:00 (zmiany ośmiogodzinne) od poniedziałku do piątku;
Pakiet profesjonalnych szkoleń technicznych i produktowych;
Możliwości awansu w strukturach międzynarodowej firmy;
Przyjazne warunki pracy w nowoczesnym biurze z przestrzenią do relaksu
Zadania:
Obsługa połączeń przychodzących (infolinia wsparcia technicznego jednego z największych producentów komputerów i urządzeń peryferyjnych na świecie);
Wsparcie klientów biznesowych i indywidualnych;
Bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń klientów;
Przeprowadzanie zdalnej diagnozy urządzeń;
Zlecanie uszkodzonych podzespołów do wymiany.
Oczekujemy:
Dyspozycyjności do pracy na pełen etat;
Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (kontakt z dokumentacją techniczną);
Chęć poszerzenia swojej wiedzy o zagadnienia z dziedziny IT;
Mile widziane doświadczenie w telefonicznej Obsłudze Klienta.
All interested Candidates are asked to send an application (CV) by pressing "Apply" button.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?