Młodszy Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: ŁomiankiNumer ref. MKO/057/MKR
Zadania:
- Odbieranie połączeń przychodzących na infolinii
- Przyjmowanie i wyjaśnianie zgłoszeń reklamacyjnych
- Obsługa korespondencji wewnętrznej między oddziałami firmy na całym świecie
- Obsługa Klientów z zakresu wystawionych faktur
- Otwieranie numerów account number dla Klientów międzynarodowych
- Wprowadzanie danych do bazy komputerowej
- Przygotowywanie zestawień na potrzeby działu
Oferujemy:
- Umowę o pracę tymczasową na pełen etat (w perspektywie czasowej możliwość zatrudnienia bezpośrednio w strukturach Klienta)
- Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie
- Pakiet szkoleń
- Możliwość korzystania z bezpłatnego dojazdu do miejsca pracy z metra Młociny
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy w obsłudze Klienta/Call Center International
- Wykształcenie średnie
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
- Wysokie umiejętności komunikacyjne/ interpersonalne
- Postawa pro-kliencka
- Wysoka kultura osobista/ słowna
- Zaangażowanie i odpowiedzialność
- Bardzo dobra obsługa komputera i programów MS Office