Opis stanowiska pracy
Zadania:
- współpraca w prowadzeniu projektów z innymi działami w firmie
- zarządzanie bazą klientów oparte o wskaźniki efektywności
- poszukiwanie i nawiązanie współpracy z nowymi klientami
- współpraca z obecnymi klientami firmy w zakresie rozwoju materiałów POS
- poszukiwanie zleceń na rynku usług
- monitorowanie rynku usług
Od Kandydatów oczekujemy:
- umiejętności łatwego nawiązywania kontaktów
- umiejętności profesjonalnej prezentacji
- umiejętności negocjacyjnych
- zdolności analitycznego myślenia i organizowania
- nastawienia na osiąganie wysokich rezultatów
- umiejętności pracy w zespole
- wykształcenia min. średniego
- dyspozycyjności i gotowości do podróży służbowych
- podstawowej zdolności do rozumienia zagadnień technicznych
- komunikatywnej znajomość języka angielskiego i kultury języka ojczystego
- prawa jazdy kategorii B
Dodatkowymi atutami będzie posiadanie dowolnej umiejętności z wymienionych zagadnień:
- doświadczenie w marketingu lub dziale handlowym
- doświadczenie w pracy w branży reklamowej
Oferujemy:
- pracę w młodej, kreatywnej, innowacyjnej i dynamicznie rozwijające się firmie
- pracę w zespole Marketingu, który kreuje kierunki rozwoju firmy
- możliwość współdecydowania o organizacji pracy na swoim stanowisku
- otwartość Zarządu na nowe pomysły i innowacje
- możliwości awansu po osiągnięciu określonego poziomu kompetencji oraz rezultatów uzgodnionych z Zarządem firmy
- wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii
- narzędzia niezbędne do pracy.
Charakter pracy: zadaniowy, częściowo praca stacjonarna w biurze a częściowo w terenie u klientów.
Prezentacja firmy
Wnosimy na polski rynek usług B2B nowoczesność i pomysł na bizne...
Wnosimy na polski rynek usług B2B nowoczesność i pomysł na biznes, pełen elastyczności i kreatywności, pod szyldem Agencji Outsourcingowej Time2Work Sp. z o.o.
Jesteśmy spółką córką znanej firmy TimeTax (www.timetax.pl), która z powodzeniem od 2006 roku świadczy usługi rozliczeń podatków dla osób pracujących za granicą.
Od początku naszej działalności mierzymy wysoko, dlatego rozwijamy się równolegle po dwóch stronach Polski: na Opolszczyźnie, gdzie mieści się siedziba firmy oraz na Podkarpaciu, które zaskakuje skalą prowadzonych tam inwestycji.
Warto podkreślić, że jesteśmy całkowicie polską firmą, z rodzimym kapitałem. Dajemy z siebie wszystko, nie ograniczając się do szablonowych usług świadczonych przez tradycyjne agencje pracy. Naszym założeniem jest ewoluowanie wraz z rynkiem.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 29/08/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Kadra zarządzająca, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Obsługa klienta