Opis stanowiska pracy


Archiwum Państwowe w Zamościu

Dyrektor Archiwum poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

młodszy archiwista do spraw konserwacji zasobu archiwalnego Oddział I Ewidencji, Zabezpieczania i Udostępniania Zasobu i Informacji

Archiwum Państwowe w Zamościu
ul. Hrubieszowska 69A
22-400 Zamość

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • • Szycie, klejenie, prostowanie kart, naprawa i podklejanie kart i obwolut;
  • • Oprawianie akt;
  • • Wykonywanie czynności techniczno-porządkowych podczas porządkowania zespołów aktowych (stemplowanie, opis jednostek, nadawanie aktom układu chronologicznego wewnątrz jednostek, paginacja itp.);
  • • Układanie akt na półkach magazynowych i oznakowywanie materiałów archiwalnych;
  • • Systematyzacja akt w zespołach i magazynach;
  • • Przejmowanie materiałów archiwalnych do magazynów;
  • • Przygotowywanie materiałów archiwalnych do digitalizacji;
  • • Zgłaszanie konieczności poważniejszych zabiegów konserwatorskich kierownikowi Oddziału I;
  • • Utrzymywanie odpowiednich warunków klimatycznych w pomieszczeniach magazynowych;
  • • Monitoring warunków klimatycznych w pomieszczeniach magazynowych;
  • • Obsługa komputera i urządzeń peryferyjnych - skaner, drukarka;
  • • Pomoc w obsłudze czytelni archiwum - dostarczanie akt z magazynu i zwrot akt do magazynu;
  • • Współpraca konserwatorska z Centralnym Laboratorium Konserwacji Akt AGAD w Warszawie oraz Archiwum Państwowym w Lublinie;
  • • Zastępowanie obsługi czytelni;
  • • Wprowadzanie woluminów do Zintegrowanego systemu informatycznego dla bibliotek "Koha"


Warunki pracy

- stanowisko pracy wyposażone w komputer i monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem;
- bariery architektoniczne: brak windy w budynku, brak toalety odpowiednio dostosowanej dla osób Niepełnosprawnych, brak urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym;
- narażenie na kontakt z kurzem;
- możliwość narażenia na czynniki biologiczne: bakterie, grzyby, pleśnie, pył osiadły;
- praca na wysokościach do 3 m;
- wysiłek fizyczny;
- wyjazdy i wyjścia służbowe.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Archiwum Państwowe w Zamościu jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wszystkie wyżej wymienione dokumenty muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata/kandydatki.

Aplikacje można składać:
- osobiście lub
- drogą elektroniczną na adres e-mail: kancelaria@zamosc.ap.gov.pl lub
- na skrytkę ePUAP archiwum lub
- pocztą tradycyjną na adres:
Archiwum Państwowe w Zamościu
ul. Hrubieszowska 69A
22-400 Zamość

Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Oświadczenia i kopie składanych dokumentów muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
W przypadku przesyłania dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej należy przesłać skany własnoręcznie podpisanych oświadczeń.

Kandydatki lub kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie (proszę o podanie w CV adresu mailowego i nr telefonu kontaktowego) o kolejnym etapie naboru.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie ogólne lub techniczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego
na stanowisku konserwatora archiwalnego lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • swobodna obsługa komputera i urządzeń peryferyjnych - drukarki i skanera;
  • znajomość języka rosyjskiego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość funkcjonowania elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją EZD PUW;
  • Znajomość przepisów archiwalnych;
  • Znajomość Zintegrowanego systemu informatycznego dla bibliotek "Koha"


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-08-17
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Aplikacje można składać:
    - drogą elektroniczną na adres e-mail: kancelaria@zamosc.ap.gov.pl lub
    - na skrytkę ePUAP archiwum lub
    - pocztą tradycyjną na adres:
    Archiwum Państwowe w Zamościu
    ul. Hrubieszowska 69A
    22-400 Zamość

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    07/08/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi