Opis stanowiska pracy
Archiwum Państwowe w KoszalinieDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
młodszy archiwistaArchiwum Państwowe w Koszalinie
ul. M. Skłodowskiej-Curie 2
75-803 Koszalin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Udostępnianie materiałów archiwalnych i księgozbioru w Czytelni Akt, załatwianie formalności, dostarczanie oraz odnoszenie archiwaliów, udostępnianie mikrofilmów i reprodukcji.
- Udzielanie informacji o zasobie Archiwum Państwowego w Koszalinie Oddział w Słupsku oraz o możliwości jego wykorzystania.
- Współdziałanie w zakresie rozmieszczenia i przechowywania zasobu w magazynach archiwalnych w celu zapewnienia optymalnego stanu przechowywania zasobu.
- Prowadzenie ewidencji użytkowników Czytelni Akt w Archiwum Państwowym w Koszalinie Oddział w Słupsku.
- Wykonywanie prostych czynności konserwatorskich materiałów archiwalnych w celu zabezpieczenia ich przed zniszczeniem.
- Współuczestnictwo w pracach popularyzatorskich oraz edukacyjnych upowszechniających wiedzę o zasobie i działalności Archiwum Państwowego w Koszalinie Oddział w Słupsku oraz historii regionalnej.
- Prowadzenie wyznaczonych komputerowych baz danych.
- Pomoc przy gromadzeniu i opracowywaniu księgozbioru Archiwum Państwowym w Koszalinie Oddział w Słupsku zgodnie z profilem biblioteki oraz przy sporządzaniu środków ewidencyjnych i pomocy informacyjnych do zgromadzonego księgozbioru.
Warunki pracyPraca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy, biurowa, siedząca.
Praca w siedzibie Archiwum, na parterze budynku.
Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających prace osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
W budynku brak wind, tylko podjazd dla osób niepełnosprawnych przy wejściu z tyłu budynku.
Możliwość narażenia na czynniki biologiczne: grzyby, roztocza kurzu domowego.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data złożenia oferty w siedzibie Archiwum lub data stempla pocztowego).
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Planowane techniki i metody naboru:
I etap: weryfikacja formalna ofert,
II etap: test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefoniczne lub za pomocą poczty elektronicznej.
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Po zakończeniu naboru oferty osób, które nie zostały wskazane do zatrudnienia, będą komisyjnie zniszczone.
Planowany termin zatrudnienia: sierpień 2018 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 94 317 03 60; 94 341 87 28.
Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2 400 zł/mies. (+ dodatek stażowy)
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze archiwów państwowych i administracji rządowej
pozostałe wymagania niezbędne:- Wiedza z zakresu przepisów prawa archiwalnego
- Znajomość przepisów z zakresu ustawy o służbie cywilnej, w tym zasad służby cywilnej oraz kodeksu etyki służby cywilnej
- Umiejętność współpracy
- Wysoka kultura osobista w kontaktach międzyludzkich
- Komunikatywność
- Umiejętność obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Wiedza z zakresu udostępniania materiałów archiwalnych
- Wiedza z zakresu znajomości normatywów kancelaryjno - archiwalnych
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych, takich jak skaner, kserokopiarka
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
- W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2018-06-27
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu