Opis stanowiska pracy


Archiwum Państwowe w Poznaniu

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

młodszy archiwista do spraw w Oddziale Gromadzenia i Opracowania Zasobu Oddział Gromadzenia i Opracowania Zasobu

Archiwum Państwowe w Poznaniu
ul. 23 Lutego 41/43
60-967 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • inwentaryzacja materiałów archiwalnych (porządkowanie wewnętrzne, nadawanie układów w zespole, opracowywanie wstępów do inwentarzy)
  • opracowywanie pomocy ewidencyjno - informacyjnych przy zastosowaniu metod komputerowych i tradycyjnych
  • korekta inwentarzy archiwlanych
  • prowadzenie ewidencji mikrofilmów
  • współudział w przygotowywaniu okolicznościowych wystaw archiwalnych


Warunki pracy

Praca o charakterze biurowo-magazynowym, wymagająca wysiłku fizycznego. Sporadyczne wyjazdy służbowe. Praca przy monitorze ekranowym przekracza 4 godziny dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka). Stanowisko zlokalizowane na I piętrze (budynek 4 kondygnacyjny). Konieczność poruszania się pomiędzy kondygnacjami. Budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W budynku brak windy osobowej, brak podjazdów oraz odpowiednio dostosowanej toalety dla osób z niepełnosprawnością.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumentów nie odsyłamy.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można otrzymać pod nr. tel. 61 852-46-01 wew. 29.
Archiwum jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 miesiąc doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z pracą w archiwach

pozostałe wymagania niezbędne:

  • dobra znajomość metodyki archiwalnej
  • dobra znajomość języka zachodniego
  • umiejętność obsługi sprzętu komputerowego (środowisko Windows + Office)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość baz danych i systemów komputerowych funkcjonujących w archiwach państwowych
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie zaświadczeń o ukończonych kursach

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-02-20
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Poznaniu
    ul. 23 Lutego 41/43
    60-967 Poznań

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/02/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi