Opis stanowiska pracy
Archiwum Państwowe w KielcachDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
młodszy archiwistaul. Janusza Kusocińskiego 57, 25-045 Kielce
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- obsługiwanie interesantów w Punkcie Obsługi Klienta i Czytelni Akt: udzielanie informacji na temat przechowywanego zasobu archiwalnego i miejscach przechowywania dokumentacji osobowo-płacowej z terenu działania Archiwum, zasad korzystania z zasobu archiwalnego oraz procedur realizacji zadań przez Archiwum, udostępnianie materiałów archiwalnych, realizowanie zleceń na wykonanie skanów, kopii, wypisów i odpisów materiałów archiwalnych, przyjmowanie podań
- przeprowadzanie kwerend krajowych i zagranicznych
- sporządzanie zdjęć cyfrowych, skanów oraz kopii, wypisów i odpisów materiałów archiwalnych
- sporządzanie pism dotyczących wyników przeprowadzonych kwerend, postanowień administracyjnych i zaświadczeń
- sporządzanie kalkulacji kosztów realizacji kwerend i zleceń
- uczestniczenie w organizowaniu i realizowaniu działań popularyzatorskich i edukacyjnych
- obsługiwanie elektronicznych baz dotyczących udostępniania bezpośredniego i pośredniego
Warunki pracyPraca biurowa wykonywana 8 godzin dziennie w siedzibie urzędu, związana z permanentną obsługą klienta zewnętrznego (kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe). Praca z materiałami archiwalnymi (kontakt z kurzem archiwalnym, czynnikiem alergennym, zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi akt), wymagająca wysiłku fizycznego w związku z przenoszeniem akt.
Budynek jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, wyposażony jest w podjazd, windy, odpowiednio dostosowane pomieszczenia sanitarne.
Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu.
Stanowisko pracy wyposażone jest w sprzęt biurowy, w tym monitor ekranowy. Oświetlenie na stanowisku pracy jest naturalne i sztuczne.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania związanego z naborem telefonicznie lub na wskazany w dokumentach aplikacyjnych adres e-mailowy.
Kandydatki/kandydaci niewybrani mogą odebrać swoje oferty w terminie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Po upływie w/w terminu, oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
Oferty otrzymane po terminie (liczy się data złożenia oferty w siedzibie Archiwum lub data stempla pocztowego), niekompletne oraz niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 41 260 53 13.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy4 miesiące doświadczenia zawodowego
w obszarze archiwistyki lub administracji
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
- umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office i sprzętu biurowego
- umiejętność redagowania pism
- komunikatywność i orientacja na interesanta
- umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych i stresowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego
- znajomość przepisów o opłacie skarbowej
- znajomość języka rosyjskiego na poziomie komunikatywnym
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność pracy w zespole
- systematyczność i odpowiedzialność
- sumienność, rzetelność i terminowość
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2018-08-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu