Opis stanowiska pracy


Archiwum Państwowe w Kielcach

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

młodszy archiwista

ul. Janusza Kusocińskiego 57, 25-045 Kielce

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługiwanie interesantów w Punkcie Obsługi Klienta i Czytelni Akt: udzielanie informacji na temat przechowywanego zasobu archiwalnego i miejscach przechowywania dokumentacji osobowo-płacowej z terenu działania Archiwum, zasad korzystania z zasobu archiwalnego oraz procedur realizacji zadań przez Archiwum, udostępnianie materiałów archiwalnych, realizowanie zleceń na wykonanie skanów, kopii, wypisów i odpisów materiałów archiwalnych, przyjmowanie podań
  • przeprowadzanie kwerend krajowych i zagranicznych
  • sporządzanie zdjęć cyfrowych, skanów oraz kopii, wypisów i odpisów materiałów archiwalnych
  • sporządzanie pism dotyczących wyników przeprowadzonych kwerend, postanowień administracyjnych i zaświadczeń
  • sporządzanie kalkulacji kosztów realizacji kwerend i zleceń
  • uczestniczenie w organizowaniu i realizowaniu działań popularyzatorskich i edukacyjnych
  • obsługiwanie elektronicznych baz dotyczących udostępniania bezpośredniego i pośredniego


Warunki pracy

Praca biurowa wykonywana 8 godzin dziennie w siedzibie urzędu, związana z permanentną obsługą klienta zewnętrznego (kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe). Praca z materiałami archiwalnymi (kontakt z kurzem archiwalnym, czynnikiem alergennym, zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi akt), wymagająca wysiłku fizycznego w związku z przenoszeniem akt.
Budynek jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, wyposażony jest w podjazd, windy, odpowiednio dostosowane pomieszczenia sanitarne.
Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu.
Stanowisko pracy wyposażone jest w sprzęt biurowy, w tym monitor ekranowy. Oświetlenie na stanowisku pracy jest naturalne i sztuczne.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania związanego z naborem telefonicznie lub na wskazany w dokumentach aplikacyjnych adres e-mailowy.

Kandydatki/kandydaci niewybrani mogą odebrać swoje oferty w terminie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Po upływie w/w terminu, oferty zostaną komisyjnie zniszczone.

Oferty otrzymane po terminie (liczy się data złożenia oferty w siedzibie Archiwum lub data stempla pocztowego), niekompletne oraz niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 41 260 53 13.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

4 miesiące doświadczenia zawodowego
w obszarze archiwistyki lub administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office i sprzętu biurowego
  • umiejętność redagowania pism
  • komunikatywność i orientacja na interesanta
  • umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych i stresowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów o opłacie skarbowej
  • znajomość języka rosyjskiego na poziomie komunikatywnym
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • systematyczność i odpowiedzialność
  • sumienność, rzetelność i terminowość


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-08-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/08/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi