Opis stanowiska pracy


Archiwum Państwowe w Kaliszu

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

młodszy archiwista do spraw przejmowania i obsługi dokumentacji wyborczej Oddział I Gromadzenia i Ewidencji Materiałów Archiwalnych

Archiwum Państwowe w Kaliszu
ul. Poznańska 207
62-800 Kalisz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przejmowanie od urzędów gmin i obsługa dokumentacji z wyborów w magazynie poza siedzibą Archiwum
  • rozmieszczenie i systematyzacja dokumentów z wyborów w magazynie poza siedzibą Archiwum
  • przygotowywanie do brakowania dokumentacji z wyborów
  • dojazdy służbowe między siedzibą Archiwum a magazynem, w którym przechowywana jest dokumentacja z wyborów
  • porządkowanie, ewidencjonowanie, inwentaryzowanie i opracowywanie materiałów archiwalnych,
  • obsługa skanera, drukarki, kserokopiarki
  • wykonywanie innych zadań służbowych w siedzibie Archiwum


Warunki pracy

• Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w siedzibie Archiwum oraz w magazynie znajdującym się poza siedzibą Archiwum,
- stałe dojazdy służbowe pomiędzy siedzibą Archiwum a magazynem,
- wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem dokumentacji,
- narażenie na kontakt z kurzem i inne czynniki biologiczne,
- bariery architektoniczne - budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową

• Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca w magazynach, na parterze i na pierwszym piętrze w siedzibie Archiwum, w budynku brak wind, podjazd dla wózków inwalidzkich wyłącznie przy wejściu głównym,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „nabór na stanowisko...”.
Wymagane dokumenty i oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania związanego z naborem.
Oferty otrzymane po terminie, nie kompletne oraz nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (62) 767-10-22.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność obsługi komputera
  • znajomość prawa archiwalnego,
  • znajomość Kodeksu wyborczego i rozporządzeń wykonawczych
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość zagadnień z zakresu stosowania przepisów kancelaryjno-archiwalnych,
  • prawo jazdy kat. B
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętności organizacyjne
  • umiejętność redagowania pism
  • komunikatywność
  • sumienność i rzetelność
  • umiejętność pracy w zespole


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-03-22
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Kaliszu
    ul. Poznańska 207
    62-800 Kalisz

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/03/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi