Opis stanowiska pracy
Archiwum Państwowe we WrocławiuDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
młodszy archiwista do spraw nadzoru archiwalnego oraz udostępniania i opracowywania zasobu archiwalnego Oddział w Jeleniej GórzeArchiwum Państwowe we Wrocławiu
ul. Pomorska 2
50-215 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- przeprowadzanie kontroli archiwów zakładowych i konsultacje archiwalne
- rozpatrywanie i przeprowadzanie kwerend
- opracowywanie zasobu, w tym sporządzanie pomocy ewidencyjnych
- udostępnianie zasobu w czytelni
- prowadzenie kancelarii Oddziału
- popularyzacja zasobu i edukacja archiwalna (w tym przygotowywanie wystaw)
- prace magazynowe przy zasobie archiwalnym
Warunki pracy- praca biurowa (siedząca przy komputerze, powyżej 4 godzin dziennie),
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, skaner, drukarka),
- sztuczne oświetlenie miejsca pracy,
- częste kontakty z klientem zewnętrznym,
- stanowisko zlokalizowane na parterze urzędu,
- praca na wysokości do 3 m w magazynach archiwalnych,
- w magazynach archiwalnych kontakt z kurzem archiwalnym i zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi akt,
- magazyny archiwalne znajdują się na I i II piętrze budynku (jest winda),
- budynek jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową,
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Prosimy o podanie w aplikacji nr ogłoszenia.
- Życiorys, list motywacyjny i wymagane oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem.
- Oferty niekompletne, niespełniające wymagań niezbędnych oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
- Osoby zakwalifikowane do naboru zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie o terminie postępowania związanego z naborem.
- Dokumentów nie odsyłamy.
- Oferty złożone po terminie, niekompletne oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 71 328-81-01 w. 43.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
- doświadczenie w pracy w archiwum (w tym zakładowym) lub obszarze zarządzania dokumentacją
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość Ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. 2019, poz. 553, 730)
- Znajomość Rozporządzenia MKiDN z dnia 20.10.2015r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej (Dz.U. 2015, poz. 1743)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Znajomość języka niemieckiego na poziomie A2
- Znajomość jezyka angielskiego na poziomie B1
- Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka niemieckiegoKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiegoOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruKopia dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu kancelaryjno-archiwalnegoDokumenty należy złożyć do: 2019-06-25
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu