Opis stanowiska pracy


Archiwum Państwowe w Częstochowie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

młodszy archiwista do spraw przejmowania i obsługi dokumentacji z wyborów Oddział II nadzoru archiwalnego i dokumentacji o czasowym okresie przechowywania

Archiwum Państwowe w Częstochowie
ul. Rejtana 13, 42-200 Częstochowa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z urzędnikami wyborczymi oraz przedstawicielami właściwych delegatur Krajowego Biura Wyborczego
  • udzielanie informacji i porad w zakresie właściwego przygotowania dokumentacji z wyborów do przekazania do archiwum państwowego
  • koordynacja przejmowania od urzędników wyborczych dokumentacji z wyborów
  • przejmowanie dokumentacji z wyborów na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych
  • rozmieszczanie dokumentacji z wyborów w magazynach
  • udostępnianie dokumentacji z wyborów uprawnionym podmiotom
  • przygotowanie do brakowania dokumentacji z wyborów
  • udzielanie informacji na temat dokumentacji niearchiwalnej
  • wykonywanie innych zadań realizowanych w Oddziale
  • wykonywanie innych zadań służbowych w siedzibie Archiwum


Warunki pracy

- praca w siedzibie Archiwum oraz w miejscu składowania dokumentacji z wyborów
- stałe dojazdy służbowe pomiędzy siedzibą Archiwum a magazynem
- wyjazdy służbowe w granicach zasięgu działania Archiwum
- wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem dokumentacji
- narażenie na kontakt z kurzem mogącym powodować alergie
- narażenie na inne czynniki biologiczne
- brak przeciwwskazań do pracy na wysokości do 3 m.
- budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością
- stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem
- permanentna obsługa klienta

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto ok. 2500 PLN + dodatek stażowy.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie.
Przewidywany termin zatrudnienia - kwiecień.
Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data złożenia oferty w siedzibie Archiwum Państwowego w Częstochowie).
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata. Dokumentów nie odsyłamy. Możliwy odbiór osobisty w terminie po upływie 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru, nie dłużej jednak niż po upływie 4 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 34 363 89 31.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie na kierunku administracja

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów prawa archiwalnego
  • Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Umiejętność obsługi komputera w tym znajomość pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny - dodatkowo punktowane
  • Wysoka kultura osobista
  • Znajomość przepisów Kodeksu wyborczego oraz rozporządzeń wykonawczych - dodatkowo punktowane


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia prawa jazdy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Potwierdzenie ukończenia kursu kancelaryjno-archiwalnego

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-03-25
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Częstochowie
    ul. Tadeusza Rejtana 13
    42-200 Częstochowa
    koniecznie z dopiskiem "oferta zatrudnienia - młodszy archiwista"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/03/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi