Opis stanowiska pracy
Archiwum Państwowe w CzęstochowieDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
młodszy archiwista do spraw przejmowania i obsługi dokumentacji z wyborów Oddział II nadzoru archiwalnego i dokumentacji o czasowym okresie przechowywaniaArchiwum Państwowe w Częstochowie
ul. Rejtana 13, 42-200 Częstochowa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z urzędnikami wyborczymi oraz przedstawicielami właściwych delegatur Krajowego Biura Wyborczego
- udzielanie informacji i porad w zakresie właściwego przygotowania dokumentacji z wyborów do przekazania do archiwum państwowego
- koordynacja przejmowania od urzędników wyborczych dokumentacji z wyborów
- przejmowanie dokumentacji z wyborów na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych
- rozmieszczanie dokumentacji z wyborów w magazynach
- udostępnianie dokumentacji z wyborów uprawnionym podmiotom
- przygotowanie do brakowania dokumentacji z wyborów
- udzielanie informacji na temat dokumentacji niearchiwalnej
- wykonywanie innych zadań realizowanych w Oddziale
- wykonywanie innych zadań służbowych w siedzibie Archiwum
Warunki pracy- praca w siedzibie Archiwum oraz w miejscu składowania dokumentacji z wyborów
- stałe dojazdy służbowe pomiędzy siedzibą Archiwum a magazynem
- wyjazdy służbowe w granicach zasięgu działania Archiwum
- wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem dokumentacji
- narażenie na kontakt z kurzem mogącym powodować alergie
- narażenie na inne czynniki biologiczne
- brak przeciwwskazań do pracy na wysokości do 3 m.
- budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością
- stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem
- permanentna obsługa klienta
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto ok. 2500 PLN + dodatek stażowy.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie.
Przewidywany termin zatrudnienia - kwiecień.
Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data złożenia oferty w siedzibie Archiwum Państwowego w Częstochowie).
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata. Dokumentów nie odsyłamy. Możliwy odbiór osobisty w terminie po upływie 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru, nie dłużej jednak niż po upływie 4 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 34 363 89 31.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie na kierunku administracja
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość przepisów prawa archiwalnego
- Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- Umiejętność obsługi komputera w tym znajomość pakietu MS Office
- Prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny - dodatkowo punktowane
- Wysoka kultura osobista
- Znajomość przepisów Kodeksu wyborczego oraz rozporządzeń wykonawczych - dodatkowo punktowane
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia prawa jazdy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyPotwierdzenie ukończenia kursu kancelaryjno-archiwalnegoDokumenty należy złożyć do: 2019-03-25
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Archiwum Państwowe w Częstochowie
ul. Tadeusza Rejtana 13
42-200 Częstochowa
koniecznie z dopiskiem "oferta zatrudnienia - młodszy archiwista"