Zakres obowiązków:
• przygotowywanie modeli finansowych i wycen przedsiębiorstw;
• wyszukiwanie i analizowanie informacji;
• przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz branżowych;
• bieżące wsparcie zespołu w realizowanych zadaniach.
• zdolności analityczne (czyli kreatywność, umiejętność uczenia się, podejmowania decyzji itd.);
• biegłość i pomysłowość w wyszukiwaniu informacji;
• umiejętności pisania dłuższych opracowań i analiz;
• umiejętność obsługi pakietu Office, w szczególności MS Excel;
• umiejętność organizacji pracy własnej;
• komunikatywności oraz umiejętność pracy w zespole;
• rzetelności i terminowości;
• orientacja w bieżącej sytuacji gospodarczej;
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Świadczymy usługi doradcze w zakresie fuzji i przejęć oraz finans... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.