Opis stanowiska pracy

1. Przygotowanie przypomnienia dot. zaległych płatności
2. Monitorowanie płatności
3. Przygotowanie danych do płatności
4. Inwentaryzacja drogą potwierdzenia sald
5. Przygotowywanie kompensat
6. Księgowanie wyciągów bankowych PLN, uzgadnianie salda, rozliczanie transakcji
7. Księgowanie kompensat oraz kontrola rozrachunków
8. Raport należności
9. Monitorowanie claim
10. Wystawianie i księgowanie faktur usługowych claim
11. Wystawianie faktur wewnętrznych Hanon, Furukawa, Centos, Hit Polimer
12. Zawiązywanie i rozwiązywanie comiesięcznych wszystkich rezerw
13. Przeksięgowania – noty memoriałowe, np. materiały w drodze
14. Kalkulacja, uzgadnianie i księgowanie rozliczeń międzyokresowych czynnych i biernych
15. Księgowanie not obciążeniowych
16. Księgowanie i rozliczanie faktur BP wraz z różnicami kursowymi
17. Przygotowywanie raportu dot. transakcji z jednostkami powiązanymi
18. Dokumentacja cen transferowych
19. Formalna i merytoryczna kontrola dokumentów
20. Realizacja innych zadań wskazanych przez bezpośredniego przełożonego np. prace związane z zamknięciem roku.
21. Udział w kontrolach podatkowych
22. Obsługa audytorów, przygotowywanie dokumentów i zestawień

Wymagania

1. Wykształcenie kierunkowe
2. Znajomość Excel
3. Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym

Prezentacja firmy

SEOYON ELECTRONICS POLAND Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach powsta... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/06/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi