Opis stanowiska pracy

 

PACTUM Kancelaria Finansowa jest jednym z renomowanych podmiotów oferujących profesjonalne usługi dla biznesu, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydatów na stanowisko Księgowy/a

 

Zakres obowiązków:

 

  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów z różnych branż

  • Koordynacja działań związanych z zamknięciem miesiąca i sporządzanie deklaracji podatkowych

  • Przygotowywanie sprawozdań finansowych

  • Utrzymywanie bieżących kontaktów z klientami biura

 

Wymagania

 

  • minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych,

  • bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości, sprawozdawczości finansowej oraz przepisów podatkowych

  • wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, preferowane wyższe studia magisterskie lub podyplomowe o kierunku rachunkowość

  • bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, skrupulatność w realizacji powierzonych zadań

  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

  • otwartość na nowe wyzwania i zdobywanie nowych umiejętności

 

 

Oferujemy:

 

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji

  • Pracę w zgranym zespole specjalistów

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia

  • Szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji

  • Samodzielność w realizacji powierzonych zadań

 

 

Prezentacja firmy

PACTUM Kancelaria Finansowa funkcjonuje od 20 lat na rynku. Zajmujemy si... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/04/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Czas trwania umowy
3 miesiące
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi