Kim jesteśmy? InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Mistrz zmiany
Miejsce pracy: Pudliszki, Kobylin, Pogorzela
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- planowanie pracy działu lub podległego obszaru w oparciu o ustalone plany produkcyjne (ok. 30 - 50 osób),
- odpowiedzialność za podejmowanie decyzji koniecznych do sprawnego funkcjonowania obszaru na danej zmianie produkcyjnej,
- praca w oparciu o wskaźniki jakościowe,
- wprowadzanie usprawnień z obszaru Lean Management oraz metodologii SMED,
- realizacja planu produkcji,
- nadzór nad ciągłością pracy maszyn i utrzymaniem ich w dobrym stanie technicznym,
- optymalizacja procesów produkcyjnych,
- odpowiedzialność za podnoszenie kwalifikacji pracowników.
Oczekujemy:
- wykształcenia technicznego (średnie lub wyższe),
- minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w zakładzie produkcyjnym,
- znajomości programów klasy ERP wykorzystywanych do planowania produkcji,
- doświadczenia we wdrażaniu rozwiązań z zakresu Lean Management/Kaizen, TPM, SMED,
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
- umiejętności analitycznego myślenia,
- samodzielności, skrupulatności oraz terminowości,
- umiejętności pracy w zespole oraz pracy pod presją czasu.
Mamy do zaoferowania:
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- pracę w systemie 3-zmianowym,
- konkurencyjne wynagrodzenie - uzależnione od posiadanych kwalifikacji,
- możliwość rozwoju osobistego i realizacji samodzielnych projektów,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w stabilnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- pakiet benefitów (dodatkowe ubezpieczenie, nagrody jubileuszowe),
- atrakcyjne premie za rekomendację nowych pracowników.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.