Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0578


Obowiązki:

1. Przyjmowanie do realizacji zgłoszeń na wykonanie robót konserwacyjno-remontowych w budynkach i na terenach osiedlowych, wystawianie zleceń na ich wykonanie oraz rozliczanie zużycia materiałów i robocizny w zrealizowanych zleceniach.
2. Organizowanie pracy pracownikom ogólnobudowlanym oraz egzekwowanie przestrzegania przepisów regulaminu pracy.
3. Przygotowywanie zapotrzebowania na materiały niezbędne do wykonania przyjętych do realizacji zleceń.
4. Uczestnictwo w opracowywaniu planu przerobu konserwatorów i ustalaniu zakresów rzeczowych remontów i konserwacji budynków.
5. Ponoszenie odpowiedzialności za stan techniczny narzędzi i sprzętu warsztatowego oraz za zabezpieczenie materiałów dla pracowników. Rozliczanie pracowników ogólnobudowlanych z czasu pracy oraz z pobranych materiałów do realizacji zleceń wg RW.
6. Organizowanie i nadzorowanie odbiorów wykonywanych robót remontowych i konserwacyjnych.
7. Organizowanie i nadzorowanie przygotowania odpadów pochodzących z: robót budowlanych oraz zużytych narzędzi i urządzeń do przekazania ich do utylizacji.
8. Współpraca z administracjami osiedli.
9. Prowadzenie szkoleń stanowiskowych pracowników ogólnobudowlanych.
10. Przeprowadzanie bieżących kontroli stanu technicznego budynków, mieszkań, lokali handlowo-usługowych; sporządzenie wniosków oraz protokołów z przeglądów i ich przedkładanie do akceptacji kierownikowi osiedla.
11. Opracowywanie harmonogramów przeglądów sezonowych obiektów zasobów administracji.
12. Przeprowadzanie zleconych przez Spółdzielnię przeglądów stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych.
13. Dokonywanie typowania obiektów do napraw głównych i modernizacji oraz sporządzanie protokołów typowania obiektów do napraw głównych.
14. Prowadzenie książki obiektu budowlanego.
15. Opracowywanie uproszczonej dokumentacji technicznej i kosztowej robót konserwacyjnych i napraw bieżących.
16. Opracowywanie projektów planów remontowo-konserwacyjnych obiektów budowlanych w zasobach administracji.
17. Dokonywanie odbiorów robót naprawczych i modernizacyjnych oraz sprawdzanie kosztorysów i faktur wystawianych przez wykonawców robót.
18. Dokonywanie rejestracji i oszacowania szkód powstałych wskutek działania nagłych zdarzeń: pożar, burza itp. oraz zgłaszanie ich do ubezpieczyciela i prowadzenie postępowania odszkodowawczego.
19. Prowadzenie bieżącej analizy realizacji planów rzeczowo-finansowych robót remontowo-konserwacyjnych oraz opracowywanie wniosków w tym zakresie.
20. Nadzorowanie prac konserwacyjnych i remontowych realizowanych przez konserwatorów administracji i wykonawstwo obce w zasobach administracji.

Po sprawdzeniu przydatności zatrudnienia kolejna umowa na czas nieokreślony.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)
  • średnie zawodowe, techniczne

Pozostałe wymagania:

  • Wymagane wykształcenie wyższe / średnie oraz doświadczenie w nadzorowaniu zespołu pracowników. Mile widziane uprawnienia budowlane, umiejętność obsługi programu Auto-CAD i podstaw tworzenia dokumentacji technicznej, dobra znajomość obsługi komputera, znajomość pakietu Office (WORD, Excel).


Miejsce pracy: Generała Leopolda Okulickiego 32, 37-450 Stalowa Wola, powiat: stalowowolski, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: Należy złożyć CV.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.sm.stalowawola.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Budownictwo / Praca na budowie

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi