Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 13/12/2017.

Merchandiser stacjonarny

Poznań, wielkopolskie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres zadań na stanowisku:

  • Zarządzanie produktami na hali sprzedaży i magazynie;
  • Wykładanie towaru na półki zgodnie z określonymi wymogami;
  • Pełnienie roli Ambasadora - osoba pierwszego kontaktu dla Klienta i Personelu Sklepu, budowanie długofalowych relacji z Klientami;
  • Codzienne raportowanie działań poprzez system elektroniczny w telefonie komórkowym.

Wymagania:

  • Aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna - warunek konieczny;
  • Gotowość pracy od poniedziałku do piątku;
  • Dobra znajomość MS Office;
  • Umiejętność samodzielnej pracy i podejmowania decyzji;
  • Doświadczenie w obszarze merchandisingu, sprzedaży, handlu, bezpośredniej obsługi Klienta - mile widziane.

Oferujemy:

  • Pracę pełną pasji i możliwości z ciekawym zakresem obowiązków oraz renomowanymi produktami/markami firmy rozpoznawalnymi na całym świecie;
  • Narzędzia do pracy: telefon z aplikacją do raportowania;
  • Miłą atmosferę w pracy;
  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.

Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Osoby zainteresowane proszę o kontakt pod numer 607 393 455 lub przesłanie aplikacji.



Numer referencyjny: MS/05/2017/PZN

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/12/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi
do góry