Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/04/2019.

Opis stanowiska pracy

DOCENIAMY CIĘ ZA TO, ŻE:

  • masz doświadczenie w handlu i zawsze patrzysz "okiem" klienta,
  • chętnie podejmujesz inicjatywę, działasz odpowiedzialnie i samodzielnie,
  • świetnie planujesz i organizujesz swoją pracę,
  • potrafisz budować i rozwijać ekipę.

TWOJE ZADANIA:

  • zapewniasz komfort zakupów i obsługę klientów na wysokim poziomie,
  • proponujesz nowe rozwiązania w odpowiedzi na potrzeby klientów ,
  • zarządzasz sklepem i odpowiadasz za jego wyniki,
  • rozwijasz współpracowników i budujesz przyjazną atmosferę.

Wymagania

MAMY DLA CIEBIE:

  • samodzielne stanowisko,
  • stabilne zatrudnienie: umowę o pracę, umowę na czas nieokreślony już po pół roku,
  • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
  • szkolenia zawodowe i specjalistyczne,
  • zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne, konkursy motywacyjne,
  • pracę w firmie działającej w Polsce niemal 20 lat.

Miejsca pracy:

  • Ostróda, Jana Pawła II 9/4
  • Prezentacja firmy

    Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour, francuskiej sieci hipermarketów i... supermarketów, która jest numerem 1 dużej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.   Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    06/04/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Bez wykształcenia
    Branża / kategoria:
    Praca Obsługa klienta
    do góry