Opis stanowiska pracy
Zakres zadań i obowiązków:
- tworzenie, budowanie i efektywne zarządzanie zespołem Telefonicznych Konsultantów Klienta,
- samodzielność w organizowaniu pracy swojej i Zespołu
- odpowiedzialność za wynik Zespołu, rentowność projektu oraz za realizację celów sprzedażowych oraz jakościowych
- stałe monitorowanie efektywności prowadzonych działań sprzedażowych i informacyjnych,
- raportowanie wyników
- motywowanie zespołu do osiągania wyznaczonych celów
Co proponujemy w zamian za dobrą pracę i zaangażowanie?
- doskonałą, przyjazną atmosfera
- pracę w centrum w niedużym zespole
- stabilne warunki zatrudnienia
- realny wpływ na wynagrodzenie - system premiowy uzależniony od osiąganych wyników - nie ma limitów
- rozwój zawodowy w życzliwym środowisku i praca dla wiodących klientów w branży
Wymagania
Wymagania:
- pozytywne nastawienie, otwartość i zaangażowanie
- elastyczność w działaniu
- min. 1 rok doświadczenia na stanowisku kierowniczym
- doświadczenie w realizacji projektów sprzedażowych i informacyjnych
- wysokie zdolności komunikacyjne i umiejętności zarządzania zespołem
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne
Prezentacja firmy
Centrum Akme to zespół profesjonalistów, w którym każdy specjaliz...
Centrum Akme to zespół profesjonalistów, w którym każdy specjalizuje się w innej dziedzinie. Szkolimy, przeprowadzamy zmiany w firmach, opracowujemy i wdrażamy standardy, optymalizujemy koszty, doradzamy.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 19/11/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Kadra zarządzająca, Praca Obsługa klienta