#

Menedżer projektu w Call/Contact Center

Centrum Akme

06-400 Ciechanów, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Zakres zadań i obowiązków:

  •  tworzenie, budowanie i efektywne zarządzanie zespołem Telefonicznych Konsultantów Klienta,
  •  samodzielność w organizowaniu pracy swojej i Zespołu
  • odpowiedzialność za wynik Zespołu, rentowność projektu oraz za realizację celów sprzedażowych oraz jakościowych
  • stałe monitorowanie efektywności prowadzonych działań sprzedażowych i informacyjnych,
  • raportowanie wyników
  • motywowanie zespołu do osiągania wyznaczonych celów

 

Co proponujemy w zamian za dobrą pracę i zaangażowanie?

  • doskonałą, przyjazną atmosfera
  • pracę w centrum w niedużym zespole
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • realny wpływ na wynagrodzenie - system premiowy uzależniony od osiąganych wyników - nie ma limitów
  • rozwój zawodowy w życzliwym środowisku i praca dla wiodących klientów w branży

Wymagania

Wymagania:

  • pozytywne nastawienie, otwartość i zaangażowanie
  • elastyczność w działaniu
  • min. 1 rok doświadczenia na stanowisku kierowniczym
  • doświadczenie w realizacji projektów sprzedażowych i informacyjnych
  • wysokie zdolności komunikacyjne i umiejętności zarządzania zespołem
  • bardzo dobre umiejętności organizacyjne

 

Prezentacja firmy

Centrum Akme to zespół profesjonalistów, w którym każdy specjaliz... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Kadra zarządzająca, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi