Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/04/2019.

Menedżer ds. Kluczowych Klientów w Dziale Serwisu /Service Key Account Manager

Wrocław, dolnośląskie

Jungheinrich Polska

Opis stanowiska pracy

Miejsce pracy: Bronisze/ Oddział Katowice/ Oddział Poznań/ Oddział Wrocław

Obszar działania: teren całej Polski

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć:

  • Opieka nad Kluczowymi Klientami w zakresie obsługi posprzedażowej.
  • Przygotowywanie, negocjacja i sprzedaż umów serwisowych.
  • Sprzedaż innych produktów serwisowych w segmencie Klienta Kluczowego.
  • Współpraca z Działem Handlowym w zakresie inicjowania i wspierania rozmów handlowych w obszarze Serwisu.
  • Realizacja wyznaczonych celów w Dziale Serwisu oraz w ramach współpracy z Kluczowymi Klientami.

Szukamy osób, które:

  • Posiadają wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
  • Są otwarte na potrzeby Klienta.
  • Łatwo nawiązują kontakty i budują długofalowe relacje z Kluczowymi Klientami.
  • Posiadają umiejętności negocjacyjne.
  • Posiadają dużo energii, zapału i kreatywnego podejścia do pracy.
  • Potrafią efektywnie pracować pod presją czasu.
  • Są odpowiedzialne, nastawione na realizację celów oraz posiadają doskonałą organizację pracy.
  • Znają język angielski lub język niemiecki w stopniu komunikatywnym.
  • Posiadają wykształcenie wyższe.
  • Znają MS Office (Excel, Word).
  • Są dyspozycyjne i gotowe do podróży służbowych.
  • Posiadają prawo jazdy kat. B poparte kilkuletnim doświadczeniem w prowadzeniu samochodu.

Na wybranym stanowisku idealnie sprawdzi się osoba, która łatwo nawiązuje kontakty, posiada silną motywację i nastawiona jest na osiągnięcie sukcesu.

Wymagania

W zamian za swoje zaangażowanie nasz pracownik otrzymuje:

  • Ciekawą pracę w dynamicznym środowisku z zespołem odnoszącym sukcesy.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Przejrzyste zasady wynagrodzenia premiujące osiągane wyniki.
  • Dobrą atmosferę pracy w przyjaznym i otwartym zespole.
  • Profesjonalne szkolenia wdrażające i wsparcie merytoryczne.
  • Możliwość rozwoju poprzez system szkoleń na każdym etapie zatrudnienia.
  • Pakiet socjalny (opiekę medyczną, pakiet sportowy, pakiet kulturalny i inne).
  • Narzędzia umożliwiające efektywną pracę (wysokiej klasy samochód, telefon, laptop etc.).

 

Prezentacja firmy

Jungheinrich Polska Sp. z o.o. jest częścią światowego koncernu Jungheinrich AG... produkującego najwyższej klasy sprzęt magazynowy. Od ponad 60 lat Jungheinrich tworzy – przy wykorzystaniu najwyższych osiągnięć technologicznych – urządzenia przyjazne w obsłudze, niezawodne i bezpieczne. Roczne obroty naszej firmy obecnej w ponad 30 krajach i zatrudniającej około 9000 pracowników przekraczają 2 mld euro.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Obsługa klienta , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry