#

MENADŻER ZGODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI/ABI

Progress Management Partners Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Dla naszego klienta, czołowej firmy świadczącej usługi w dziedzinie zarządzania należnościami, poszukujemy kandydata na stanowisko:

 

MENADŻER ZGODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI/ABI

 

Miejsce pracy: Warszawa

Nr referencyjny: PRO200

 

Profil stanowiska:

  • Zapewnienie zgodności działalności spółki z obowiązującymi przepisami lokalnego prawa oraz umowami z klientami i dostawcami.
  • Zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa informacji, wymaganego przepisami prawa oraz umowami z klientami.
  • Minimalizacja skutków ryzyk otoczenia zewnętrznego (urzędy, dłużnicy, klienci, dostawcy)
  • Dział: Compliance
  • Bezpośredni Przełożony: Członek Zarządu / Dyrektor Finansowy

 

Kluczowe obszary odpowiedzialności:

  • Zarządzanie zespołem Zgodności i Bezpieczeństwa Informacji
  • Nadzór nad zgodnością działalności spółki z obowiązującym prawem; współpraca w tym zakresie z Departamentem Prawnym
  • Nadzór nad zgodnością postępowania pracowników z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi
  • Nadzór nad systemami wewnętrznymi dotyczącymi bezpieczeństwa pracowników spółki oraz bezpieczeństwa informacji
  • Opiniowanie projektów umów z klientami, dostawcami oraz umów cesji wierzytelności pod kątem zgodności z Internal Rules i lokalnego prawa
  • Zatwierdzanie wdrożeń nowych klientów w obszarze dotyczącym zakresu odpowiedzialności
  • Reprezentowanie spółki przed klientami, dostawcami i organami administracji państwowej w obszarze odpowiedzialności
  • Nadzór i akceptacja nad treścią wezwań, maili i SMS’ów do dłużników
  • Opracowywanie, aktualizacja oraz okresowe przeglądy dokumentów z zakresu bezpieczeństwa informacji, ochrony danych osobowych oraz zachowania ciągłości działania
  • Nadzór nad tworzeniem i wdrażaniem wewnętrznych regulacji i procedur oraz dbanie o ich zgodność z przepisami prawa oraz procedurami korporacyjnymi
  • Nadzór prawidłowości działania pracowników z procedurami wewnętrznymi
  • Odpowiedzialność za efektywne zarządzanie procesami w swoim zakresie odpowiedzialności oraz ich doskonalenie
  • Analiza ryzyka biznesowego związanego z prawidłowym funkcjonowaniem działalności spółki pod kątem przepisów związanych z bezpieczeństwem informacji (RODO)
  • Zarządzanie projektem wdrożenia wymogów RODO w organizacji
  • Udział w projektach biznesowych (lokalnych i Grupy), w których występują ryzyka związane z bezpieczeństwem informacji
  • Inne zadania zlecone przez przełożonego

 

Wymagania

Kluczowe kompetencje:

  • Umiejętność zarządzania zespołem ekspertów
  • Umiejętność prowadzenia kontroli oraz identyfikowania i dokumentowania nieprawidłowości
  • Umiejętność analizy ryzyka prawno-biznesowego
  • Umiejętność w zakresie prezentacji i szkolenia pracowników
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Umiejętność zarządzania sytuacją kryzysową
  • Umiejętność zarządzania stresem i emocjami

 

Współpraca:

Wewnętrzna:

  • Zarząd w zakresie raportowania wyników pracy podległego działu i zleconych projektów, konsultacje, prezentacji itp.
  • Kadra Zarządcza lokalnej organizacji- projekty, audyty, konsultacje, wsparcie
  • Pracownicy lokalnej organizacji – audyty i kontrole zgodności
  • Departament ZZL w zakresie kwestii kadrowo- płacowych, rekrutacji, ocen i rozwoju pracowników

 

Zewnętrzna:

  • Urzędy państwowe: Sądy, Policja, Prokuratura, GIODO, UOKiK, KNF
  • Kancelarie Prawne w zakresie konsultacji prawnych
  • Firmy doradcze- w zakresie pozyskiwania opinii
  • Audytorzy zewnętrzni – instytucje państwowe, audytor Spółki

 

Istotne dane w zakresie odpowiedzialności:

  • Strategia lokalna i cele biznesowe
  • Lokalne procedury i Internal Rules
  • Kodeks Postępowania
  • Budżet kosztowy Działu
  • Analiza ryzyka
  • FTE, absencja, rotacja pracowników
  • Badanie satysfakcji pracowników– w zakresie wyników podległych pracowników

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe magisterskie (administracja, prawo, lub pokrewne)
  • Znajomość przepisów prawa regulujących działalność spółki
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku – minimum 5 lat
  • Praktyczna znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania działalności zarządzania wierzytelnościami oraz bezpieczeństwa informacji
  • Odpowiedzialność za wyniki zespołu (branie odpowiedzialności za podejmowane działania)
  • Zaangażowanie w pracę
  • Dzielenie się wiedzą z innymi pracownikami
  • Dbałość o miejsce pracy i jego doskonalenie
  • Otwartość na współpracę (projekty, rozwiązywanie problemów, poszukiwanie rozwiązań)
  • Szacunek dla innych

 

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w dziedzinie bezpieczeństwa informacji
  • Stabilne zatrudnienie w jednej z najstarszych i największych firm z branży
  • Przyjazne warunki pracy, zgrany zespół
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów pracowniczych

 

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane aplikacji

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).”

Prezentacja firmy

Zajmujemy się doradztwem biznesowym poprzez systemowe podejście w... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/03/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Prawo / Prokuratura, Praca Administracja Publiczna, Praca Kadra zarządzająca, Praca Top management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi