Opis stanowiska pracy
Dla naszego klienta, czołowej firmy świadczącej usługi w dziedzinie zarządzania należnościami, poszukujemy kandydata na stanowisko:
MENADŻER ZGODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI/ABI
Miejsce pracy: Warszawa
Nr referencyjny: PRO200
Profil stanowiska:
- Zapewnienie zgodności działalności spółki z obowiązującymi przepisami lokalnego prawa oraz umowami z klientami i dostawcami.
- Zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa informacji, wymaganego przepisami prawa oraz umowami z klientami.
- Minimalizacja skutków ryzyk otoczenia zewnętrznego (urzędy, dłużnicy, klienci, dostawcy)
- Dział: Compliance
- Bezpośredni Przełożony: Członek Zarządu / Dyrektor Finansowy
Kluczowe obszary odpowiedzialności:
- Zarządzanie zespołem Zgodności i Bezpieczeństwa Informacji
- Nadzór nad zgodnością działalności spółki z obowiązującym prawem; współpraca w tym zakresie z Departamentem Prawnym
- Nadzór nad zgodnością postępowania pracowników z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi
- Nadzór nad systemami wewnętrznymi dotyczącymi bezpieczeństwa pracowników spółki oraz bezpieczeństwa informacji
- Opiniowanie projektów umów z klientami, dostawcami oraz umów cesji wierzytelności pod kątem zgodności z Internal Rules i lokalnego prawa
- Zatwierdzanie wdrożeń nowych klientów w obszarze dotyczącym zakresu odpowiedzialności
- Reprezentowanie spółki przed klientami, dostawcami i organami administracji państwowej w obszarze odpowiedzialności
- Nadzór i akceptacja nad treścią wezwań, maili i SMS’ów do dłużników
- Opracowywanie, aktualizacja oraz okresowe przeglądy dokumentów z zakresu bezpieczeństwa informacji, ochrony danych osobowych oraz zachowania ciągłości działania
- Nadzór nad tworzeniem i wdrażaniem wewnętrznych regulacji i procedur oraz dbanie o ich zgodność z przepisami prawa oraz procedurami korporacyjnymi
- Nadzór prawidłowości działania pracowników z procedurami wewnętrznymi
- Odpowiedzialność za efektywne zarządzanie procesami w swoim zakresie odpowiedzialności oraz ich doskonalenie
- Analiza ryzyka biznesowego związanego z prawidłowym funkcjonowaniem działalności spółki pod kątem przepisów związanych z bezpieczeństwem informacji (RODO)
- Zarządzanie projektem wdrożenia wymogów RODO w organizacji
- Udział w projektach biznesowych (lokalnych i Grupy), w których występują ryzyka związane z bezpieczeństwem informacji
- Inne zadania zlecone przez przełożonego
Wymagania
Kluczowe kompetencje:
- Umiejętność zarządzania zespołem ekspertów
- Umiejętność prowadzenia kontroli oraz identyfikowania i dokumentowania nieprawidłowości
- Umiejętność analizy ryzyka prawno-biznesowego
- Umiejętność w zakresie prezentacji i szkolenia pracowników
- Umiejętność pracy zespołowej
- Umiejętność zarządzania sytuacją kryzysową
- Umiejętność zarządzania stresem i emocjami
Współpraca:
Wewnętrzna:
- Zarząd w zakresie raportowania wyników pracy podległego działu i zleconych projektów, konsultacje, prezentacji itp.
- Kadra Zarządcza lokalnej organizacji- projekty, audyty, konsultacje, wsparcie
- Pracownicy lokalnej organizacji – audyty i kontrole zgodności
- Departament ZZL w zakresie kwestii kadrowo- płacowych, rekrutacji, ocen i rozwoju pracowników
Zewnętrzna:
- Urzędy państwowe: Sądy, Policja, Prokuratura, GIODO, UOKiK, KNF
- Kancelarie Prawne w zakresie konsultacji prawnych
- Firmy doradcze- w zakresie pozyskiwania opinii
- Audytorzy zewnętrzni – instytucje państwowe, audytor Spółki
Istotne dane w zakresie odpowiedzialności:
- Strategia lokalna i cele biznesowe
- Lokalne procedury i Internal Rules
- Kodeks Postępowania
- Budżet kosztowy Działu
- Analiza ryzyka
- FTE, absencja, rotacja pracowników
- Badanie satysfakcji pracowników– w zakresie wyników podległych pracowników
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe magisterskie (administracja, prawo, lub pokrewne)
- Znajomość przepisów prawa regulujących działalność spółki
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku – minimum 5 lat
- Praktyczna znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania działalności zarządzania wierzytelnościami oraz bezpieczeństwa informacji
- Odpowiedzialność za wyniki zespołu (branie odpowiedzialności za podejmowane działania)
- Zaangażowanie w pracę
- Dzielenie się wiedzą z innymi pracownikami
- Dbałość o miejsce pracy i jego doskonalenie
- Otwartość na współpracę (projekty, rozwiązywanie problemów, poszukiwanie rozwiązań)
- Szacunek dla innych
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego w dziedzinie bezpieczeństwa informacji
- Stabilne zatrudnienie w jednej z najstarszych i największych firm z branży
- Przyjazne warunki pracy, zgrany zespół
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów pracowniczych
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane aplikacji
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).”
Prezentacja firmy
Zajmujemy się doradztwem biznesowym poprzez systemowe podejście w...
Zajmujemy się doradztwem biznesowym poprzez systemowe podejście w realizacji procesów zmiany w organizacji Klientów (maksymalizacja efektu z poszanowaniem dotychczasowego dorobku). Wykorzystujemy potencjał kreatywny grup projektowych (wiedza ekspercka) tworzonych pod kątem każdego zlecenia.
Wspieramy biznes licznymi działaniami, jak np.:
Rekrutacja i selekcja - projekty realizujemy szybko i skutecznie poprzez m.in. direct search, multiposting, Social Media, networking oraz własną bazę kontaktów (profesjonalne narzędzie zintegrowane). Wykorzystujemy sprawdzoną i efektywną metodologię identyfikowania najlepszych talentów na rynku. Każdorazowo nad efektywnością procesu czuwa Grupa Doradcza skupiająca osoby z adekwatną do projektu wiedzą i doświadczeniem dzięki czemu proces oceny potencjału kandydatów do pracy jest wnikliwy i obiektywny.
Programy rozwojowe i szkolenia - na podstawie profesjonalnego audytu opracowujemy i wdrażamy autorskie programy celowe, poddawane stałemu monitoringowi efektywnościowemu. Procesy są realizowane na bazie wiedzy eksperckiej, benchmarkingu, innowacyjności, wskaźników biznesowych, mechanizmów przełamywania barier.
Doradztwo biznesowe - wsparcie Klientów na każdym etapie rozwoju firmy w zakresie zarządzania (ludźmi, finansami, sprzedażą), inwestycji, restrukturyzacji, procesów zmiany, wyzwań powiązanych z obecną sytuacją ekonomiczną.
Executive Supervision - usługi dla menedżerów o podwyższonej samoświadomości zawodowej.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/03/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Prawo / Prokuratura, Praca Administracja Publiczna, Praca Kadra zarządzająca, Praca Top management