Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Nasz klient to międzynarodowa, rodzinna firma handlowa działająca w przemyśle farmaceutycznym, chemicznym, tworzyw sztucznych i żywności. Portfel produktów obejmuje od surowców farmaceutycznych, dodatków do żywności, kosmetyków po surowce chemiczne.
Zadania:
Opieka nad klientami istniejącymi oraz pozyskanie nowych klientów w Europie Wschodniej
Przetwarzanie zapytań, sporządzanie i negocjowanie ofert
Aktywna współpraca z międzynarodowymi dostawcami
Koordynacja i zarządzanie międzynarodowymi kontrahentami
Planowanie i monitorowanie poziomu zapasów
Udział i współorganizacja w międzynarodowych targach i imprezach
Wymagania:
Studia w zakresie zarządzania, ekonomii
Kilkuletnie doświadczenie w handlu, techniczne zrozumienie i wiedza w zakresie specyfiki branży
Silna orientacja na klienta, dobre umiejętności komunikacyjne i gotowość do podróży (około 30%)
Dobra znajomość procesów zakupowych
Dobra znajomość pakietu MS Office i SAP R / 3
Znajomość języka niemieckiego i angielskiego
Pewność siebie, odpowiedzialności, umiejętności negocjacyjne
Prosimy o dodanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?