naszym klientem jest niemiecka firma z branży e-commerce, założona w 1999 roku. Na krakowskim rynku działa od 2007. W związku z prężnym rozwojem krakowskiego działu IT poszukują osoby na stanowisko: Menadżer Obsługi Klienta.
Miejsce pracy: Kraków
Forma zatrudnienia: pełen etat, umowa o pracę
Opis obowiązków:
-Wsparcie dla klientów korporacyjnych w środowisku CRM w zakresie wszystkich aspektów internetowych sklepów internetowych
-Codzienne wsparcie i utrzymanie zwrotów, reklamacji, zapytań klientów, pytań dotyczących produktów, problemów logistycznych
-Wsparcie i komunikacja z zewnętrznymi partnerami i dostawcami usług (np. Centrów telefonicznych, DSP, magazynów)
-Monitorowanie KPI (poziom usług, jakość odpowiedzi, relacja kontaktów, pojemność kontaktu)
-Wsparcie przy opracowywaniu koncepcji i standardów obsługi klienta
-Wsparcie przy przygotowywaniu i planowaniu szkoleń dla dostawców usług
Wymagania:
-Ukończone studia licencjackie lub praktyki handlowe
-Biegła znajomość języka angielskiego
-Minimum 2 –letnie doświadczenie zawodowe w dziale obsługi klienta
-Praktyczna wiedza na temat komunikacji zorientowanej na cel
-Doświadczenie w kontrolowaniu i nadzorowaniu zewnętrznych dostawców usług
-Zaawansowana znajomość korzystania z narzędzi CRM
Mile widziane: dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego
Pracodawca oferuje:
-Atrakcyjne wynagrodzenie
-Szkolenia
-Kartę Multisport i opiekę medyczną w Luxmed
-Duże wyjścia integracyjne
-Telefon służbowy (nowe modele iPhone lub Galaxy)
ERS| Defines positive change, agencja doradztwa personalnego nale... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.