Media Manager
Kraków, Umowa o pracęDo twoich obowiązków należeć będzie:
Zgłoś się do nas, jeśli:
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- współtworzenie strategii biznesowej firmy w zakresie celów długo i średniookresowych w obszarze usług związanych z planowaniem oraz zakupem mediów
- samodzielny nadzór nad realizowanymi w firmie projektami
- wyznaczanie celów dla podległych pracowników oraz monitoring ich realizacji, konsultowanie priorytetów i przydzielanie zadań (w ramach Działu Mediów)
- opracowanie, planowanie wdrożenia oraz nadzór nad wdrożeniem procedur działania i dokumentów określających zasady pracy działu
- kontrola i wspomaganie pracy media plannerów
- nadzór organizacyjny, merytoryczny i formalny nad realizacją projektów dla klientów agencji
- trend watching - wyszukiwanie i dystrybuowanie najnowszych trendów rynku reklamowego w organizacji
- nadzór nad planowaniem i realizacją działań mających na celu pozyskiwanie nowych klientów, zwiększenia konkurencyjności cenowej i merytorycznej
- poszukiwanie nowych rynków zbytu oraz możliwości poszerzania oferty
- współudział w opracowaniu planów i realizacji działań wizerunkowych (PR zewnętrzny i wewnętrzny)
- zarządzanie pracą podległego zespołu
- analiza danych dotyczących kluczowych obszarów działalności firmy (m.in. analiza rentowności zleceń, skuteczności działań sprzedażowych)
Zgłoś się do nas, jeśli:
- posiadasz minimum 5 lat doświadczenia w pracy w biurach reklamy, agencjach reklamowych na stanowisku managerskim (client service) i/lub doświadczenie w pracy w domu mediowym
- masz doświadczenie we współpracy z klientami i sprzedaży usług (media, reklama)
- posiadasz minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu projektów dla klientów, obsłudze klienta, zarządzaniu projektami oraz rozwoju biznesu
- masz minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu pracą działu/zespołu
- bardzo dobrze znasz rynek mediów i reklamy (możliwości reklamowe, koszty, dostawcy, trendy, statystyki, proces planowania marketingowego i realizacji działań reklamowych)
- potrafisz tworzyć strategię komunikacji oraz strategię marek dla klientów w różnych branżach rynkowych
- znasz narzędzia Google (Google Analytics, Google Trends, Google Ads)
- znasz narzędzia oraz oferty badań konsumpcji mediów i wydatków reklamowych (TGI, Kantar, Nielsen, ZKDP)
- posiadasz wiedzę o efektywności poszczególnych narzędzi reklamowych w obszarze offline i online (w tym m.in. Content Marketing, Native Advertisement, Performance, eCommerce, Social media, Branded Content Video)
- znasz Digital Customer Journey, Digital marketing
- cechuje Cię uczciwość, lojalność i etyka
- należysz do osób konsekwentnych w działaniu, kreatywnych i otwartych na rozwój biznesu
- potrafisz pracować pod presją czasu i wyniku
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B (do ustalenia)
- stałą podstawę oraz premie uzależnione od realizacji celów
- niezbędne narzędzia pracy
Zainteresowany?
Kliknij zielony przycisk i aplikuj teraz!