Spring Professional to lider profesjonalnych rekrutacji. Specjalizujemy się w procesach związanych z doborem specjalistów, kierowników oraz kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla w obszarach Engineering, Finance, Sales & Marketing, Property & Construction, Supply Chain & Logistics, Lifescience, Legal i IT. Jesteśmy częścią grupy Adecco – wiodącego w świecie dostawcy rozwiązań HR, działającego w ponad 60 krajach i zatrudniającego ponad 31 tysięcy pracowników. Obecność Spring w największych miastach świata zapewnia naszym klientom szeroki zasięg krajowy i międzynarodowy. Działamy w 16 krajach, zatrudniamy ponad 723 konsultantów i stale się rozwijamy.
Material Planning & Purchasing Manager
Miejsce pracy: WarszawaNaszym Klientem jest międzynarodowy producent kosmetyków. Poszukujemy Kandydatów do pracy do zakładu produkcyjnego, który jest zlokalizowany na wschód od Warszawy.
Zakres obowiązków:
Planowanie produkcji:
- Współpraca z działem produkcji, sprzedaży i obsługi klienta w zakresie wymiany informacji dotyczących wielkości sprzedaży, popytu i produkcji w różnych okresach czasu;
- Nadzorowanie opracowywania krótkoterminowych i długoterminowych planów produkcji w oparciu o uzyskane informacje;
- Układanie harmonogramu funkcjonowania zakładu produkcyjnego;
- Zapewnienie ciągłości produkcji przez monitorowanie poziomu zapasów półproduktów/surowców;
- Koordynowanie pracy podległego zespołu planistycznego;
- Wdrażanie usprawnień i nowych rozwiązań w procesach planowania produkcji;
Zarządzanie procesem zakupów:
- Zapewnienie dostępności materiałów i surowców w celu zapewnienia ciągłości realizacji planów produkcyjnych;
- Zarządzanie dostawcami – ocena dostawców, poszukiwanie nowych dostawców oraz budowanie odpowiednich relacji z dostawcami;
- Nadzorowanie zgodności i terminowości realizowanych zamówień przez dostawców;
- Ocena efektywności działań zakupowych pod kątem terminowości oraz efektywności finansowej;
- Zarządzanie zespołem zakupowym, efektywne motywowanie, angażowanie i wyznaczanie celów pracownikom,
- Współpraca z Działem Zakupów w zagranicznej siedzibie firmy.
Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie w kierowaniu Działem Planowania w firmie produkcyjnej, preferowane z obszaru FMCG;
- Doświadczenie w nadzorowaniu współpracy z dostawcami;
- Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane inżynieria produkcji lub logistyka;
- Praktyczna znajomość zagadnień i procedur związanych z organizacją i planowaniem produkcji;
- Praktyczna znajomość metod i technik produkcji, a także cyklu produkcyjnego i zaopatrzeniowego;
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Wysoko rozwinięte umiejętności liderskie i komunikacyjne;
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne;
- Znajomość systemów MRP.
Nasz Klient oferuje:
- Różnorodną oraz pełną wyzwań pracę w zgranym i doświadczonym zespole.
- Długofalową i stabilną współpracę w oparciu o umowę o pracę w prężnie działającym zakładzie produkcyjnym należącym do międzynarodowej organizacji;
- Bardzo dobrą organizację pracy w międzynarodowym środowisku;
- Współpracę z zagranicznymi oddziałami organizacji.
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk: