Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/06/2019.

Masterdata

Katowice, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Masterdata
Katowice
NR REF.: 1123498


Dla naszego klienta, lidera w branży towarów konsumpcyjnych z siedzibą w Katowicach, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. Danych Podstawowych.


Opis stanowiska:

  • Tworzenie i aktualizacja podstawowych danych produkcyjnych i planistycznych dla wyrobów gotowych.
  • Wnioskowanie o nowe kody MRDR w centralnym zespole danych podstawowych.
  • Monitorowanie postępów w tworzeniu kodu na każdym etapie w celu wyeliminowania opóźnień.
  • Kontrakty dla nowych opakowań - przyporządkowywanie opakowań jednostkowych do grup materiałowych oraz kontakt z dostawcami w celu wyceny opakowań zbiorczych.
  • Wspieranie procesu wdrożenia nowych produktów poprzez gromadzenie danych o nadchodzących zmianach, monitorowanie terminów, weryfikacji zgodności grafik oraz informację o przejściach między kolejnymi wersjami produktów.
  • Obsługa systemów SAP, PO w zakresie danych podstawowych oraz znajomości podstawowych transakcji w poszczególnych obszarach: Planowanie, Produkcja, Magazyn.


Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość Excela.
  • Płynne komunikowanie się w języku angielskim (B2/C1).
  • Znajomość systemu SAP/APO lub innych ERP.
  • Min. 2 letnie doświadczenie na podobnych stanowiskach.
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, administracja, matematyka).
  • Zdolność do analitycznego myślenia oraz bardzo dobra organizacja pracy.


Oferujemy:

  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowym środowisku.
  • Umowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy (z możliwością na przedłużenie).
  • Pracę na pełny etat od poniedziałku do piątku.
  • Przyjazną atmosferę.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry