Marketing Specialist ( FMCG)
Warszawa Marketing Specialist ( FMCG)
Warszawa
NR REF.: 1094191
Twoja następna firma
Naszym klientem jest międzynarodowa firma z branży FMCG (food)
Twoje następne stanowisko
Poszukujemy Kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Marketingu, odpowiedzialnego za bieżące działania marketingowe dla produktów brendowych. Marketing Specialist będzie odpowiedzialny za działania z zakresu marketingu mediowego, jak też marketing w miejscu sprzedaży (POS). Do obowiązków tej osoby należeć będzie nadzór nad produkcją opakowań (modyfikacja projektów według wytycznych przełożonego, współpraca z agencjami kreatywnymi oraz drukarniami), wsparcie przy tworzeniu materiałów POS. Kandydat będzie ściśle współpracowała zarówno z działem R&D w kontekście wprowadzania nowych produktów oraz z Key Account Managerami w kwestii operacyjnej współpracy z sieciami handlowymi
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy kandydatów z minimum dwuletnim doświadczeniem w marketingu produktowym w branży spożywczej, z doświadczeniem zarówno w zakresie ATL jak i BTL. Doświadczenie w pracy z opakowaniami również będzie istotne. Marketing Specialist powinien charakteryzować się umiejętnością efektywnego zarządzania projektami oraz szerokim spojrzeniem na marketing. Z uwagi na międzynarodowe środowisko pracy język angielski na poziomie min B2 jest niezbędny.
Co zyskujesz?
Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów. Międzynarodowa firma o niewielkiej strukturze daje szanse zdobycia cennego doświadczenia w kilku obszarach marketingu, co niewątpliwie będzie atutem w kontekście budowania swojej ścieżki kariery.
Warszawa
NR REF.: 1094191
Twoja następna firma
Naszym klientem jest międzynarodowa firma z branży FMCG (food)
Twoje następne stanowisko
Poszukujemy Kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Marketingu, odpowiedzialnego za bieżące działania marketingowe dla produktów brendowych. Marketing Specialist będzie odpowiedzialny za działania z zakresu marketingu mediowego, jak też marketing w miejscu sprzedaży (POS). Do obowiązków tej osoby należeć będzie nadzór nad produkcją opakowań (modyfikacja projektów według wytycznych przełożonego, współpraca z agencjami kreatywnymi oraz drukarniami), wsparcie przy tworzeniu materiałów POS. Kandydat będzie ściśle współpracowała zarówno z działem R&D w kontekście wprowadzania nowych produktów oraz z Key Account Managerami w kwestii operacyjnej współpracy z sieciami handlowymi
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy kandydatów z minimum dwuletnim doświadczeniem w marketingu produktowym w branży spożywczej, z doświadczeniem zarówno w zakresie ATL jak i BTL. Doświadczenie w pracy z opakowaniami również będzie istotne. Marketing Specialist powinien charakteryzować się umiejętnością efektywnego zarządzania projektami oraz szerokim spojrzeniem na marketing. Z uwagi na międzynarodowe środowisko pracy język angielski na poziomie min B2 jest niezbędny.
Co zyskujesz?
Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów. Międzynarodowa firma o niewielkiej strukturze daje szanse zdobycia cennego doświadczenia w kilku obszarach marketingu, co niewątpliwie będzie atutem w kontekście budowania swojej ścieżki kariery.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.