W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Marketing Manager
Miejsce pracy: WarszawaNaszym Klientem jest światowy lider w zakresie rozwiązań Customer Experience Management. Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem biznesu prowadzimy poszukiwania na stanowisko Marketing Managera.
Do głównym zadań zatrudnionej osoby będzie należało m.in.:
- prowadzenie działań marketingowych mających na celu zdobywaie nowych klientów i generownie nowch leadów
- wsparcie działań sprzedażowych, pozyskiwanie nowych projektów
- projektowanie kampanii trade marketingowych, mierzenie oraz ich monitorowanie (codzienna praca na KPI)
- zarządzanie obszarem trade marketingu, ścisła współpraca z działem sprzedaży (struktury matrixowe)
- współpraca z agencjami i partnerami zewnętrznymi
- organizacja konferencji branżowych, przygotowanie materiałow na te potrzeby
- inne zadania zwiazane z obszarem marketingu, wsparcia oraz kominikacji z biznesem
Wymagania:
- min. 3-letnie doświadczenie przy samodzielnym prowadzeniu działań trade marketingowych w strukturach rozproszonych
- doświadczenie w pracy na KPI (MQLs, SALs) - warunek niezbędny
- doświadczenie w obszarzez B2B
- umiejętność podejmowania samodzielnych działań mających na celu wsparcie sprzedaży oraz pozyskiwanie nowych leadów biznesowych
- praktyczne doświadczenie w projektowaniu, mierzeniu i monitorowaniu kampanii trade marketingowych
- ambicja i kreatywność
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Korzyści:
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego
- możliwość rozwoju zawodowego i dużą samodzielność w działaniu
- pracę w przyjaznym środowisku
- możliwość pracy zdalnej