Renomowany dystrybutor rozwiązań IT zatrudni młodą, dynamiczną osobę na stanowisko Marketing Assistant.
Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało m.in.:
• wsparcie przy realizacji działań marketingowych i promocyjnych
• współpraca z działem handlowym oraz dostawcami przy planowaniu kampanii marketingowych i eventów jak konferencje i szkolenia
• nadzorowanie aktualizacji strony internetowej oraz kanałów w mediach społecznościowych
• przygotowywanie e-mailingów i kampanii banerowych
• planowanie budżetów marketingowych i ich realizacja
Pracujemy w biurze lokalizowanym na Mokotowie w Warszawie. Formą zatrudnienia jest Umowa o Pracę (pierwsza na 1-3 miesięczny okres próbny a po pomyślnej weryfikacji Umowa na czas nieokreślony).
Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie (e-mailem) krótkiego listu motywacyjnego oraz CV (w języku polskim) ze zdjęciem dodatkowo załączając informację na temat oczekiwanego wynagrodzenia oraz możliwego terminu podjęcia pracy.
Wymagane:
- dobra organizacja pracy, sumienność i terminowość
- wysokie zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność i pozytywne usposobienie
- pomysłowość i gotowość do samoksztalcenia
- język angileski na poziomie swobodnej komunikacji pisemnej i ustnej
Mile widziane:
- znajomość rynku IT/ICT
- wykształcenie w kierunku marketingu/zarządzania
- doświadczenie na podobnym stanowisku
CONNECT DISTRIBUTION Sp. z o.o. to wyspecjalizowany dystrybutor oprogram... Rozwiń
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub „Wyślij” / Wysyłając CV na adres mailowy praca@connectdistribution.pl wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie przez CONNECT DISTRIBUTION Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub w innych prz... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.