GB Global Business to firma z wieloletnim doświadczeniem na rynku w branży telekomunikacyjnej i marketingowej. Aktualnie jesteśmy partnerem Orange oraz AdLike i to właśnie dla nich realizujemy projekty sprzedażowe skoncentrowane na kliencie biznesowym w zakresie usług call center. Global Business to także firma wielkich transformacji. Kiedyś rozbudowana korpo-struktura, ekspansywne projekty, olbrzymie open space, czołówka sprzedaży. Dziś przytulne biura, zindywidualizowana polityka personalna, zadaniowy model pracy i dbałość o work-life balance naszych pracowników. Wszystko po to, by działać coraz skuteczniej, nie zapominając przy tym o człowieku. Żeby to było możliwe podjęliśmy starania, by odpowiednio dobrać kadrę zarządzającą. I mamy jeden wakat na stanowisko:
Manager Zespołu Sprzedaży
Jeśli jesteś skutecznym i pomysłowym managerem, któremu bliska jest polityka naszej firmy to zapraszamy Cię do aplikowania.
Oto Twoje zadania:
- zarządzanie podległym zespołem - wyznaczanie, motywowanie i kontrola realizacji celów oraz współpraca z działem HR w celu zapewnienia obsady niezbędnej do realizacji założeń
- tworzenie systemów motywacyjnych i prowizyjnych
- realizacja założeń budżetowych
-prowadzenie szkoleń wdrożeniowych, skuteczne realizowanie programów on-boardingowych, coaching
-realizowanie planów sprzedaży w zakresie produktów e-marketingowych oraz telekomunikacyjnych
- wdrażanie rozwiązań mających na celu wzrost efektywności realizowanych projektów
- tworzenie i optymalizowanie procesów oraz standardów obsługi klienta
- tworzenie, modyfikowanie i realizowanie strategii pracy firmy
- sporządzanie różnego typu raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
- współpraca z działem Back Office
Co w zamian?
- stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowaną formę współpracy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- samodzielne stanowisko pracy, duża autonomia w podejmowaniu działań, -
- możliwość wdrażania autorskich rozwiązań
- możliwość rozwoju zawodowego oraz poszerzenia swoich kompetencji
- doskonała atmosfera pracy
Praca od 2 listopada 2017
Mamy też wymagania:
- minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem Call Center/Dział obsługi Klienta/Dział Sprzedaży
- znajomość nowoczesnych technik sprzedaży i marketingu
- umiejętność skutecznego przekazywania wiedzy/prowadzenia szkoleń
- wysokie zdolności interpersonalne i odporność na stres
- umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków
- umiejętność rozwiązywania konfliktów, prowadzenia negocjacji
- samodzielność w działaniu oraz podejmowaniu decyzji, otwartości na zmiany
- dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu
- umiejętność tworzenia raportów i opracowywania analiz
- dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
- komunikatywność, kreatywność, zdolność do nieszablonowego myślenia
Firma powstała w 2005 roku. Aktualnie zatrudniamy wyszkoloną kadr... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.