Adecco Poland Sp. z o.o. belongs to Adecco Group - the world's leading provider of HR solutions, we have a network of 5,100 branches, in over 60 countries and territories around the world. We have been present in Poland since 1994. In 2018, work through Adecco Poland found nearly 52 000 people. Adecco Poland Sp. z o.o. is an Employment Agency (Certificate No. 364).
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Manager Zespołu Call Center z językiem włoskim
Miejsce pracy: Katowice
Co oferujemy?
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od osiąganych wyników
- Realizacja projektów dla kluczowych Klientów firmy
- Interesującą pracę w międzynarodowym dynamicznym środowisku
- Możliwość rozwoju zawodowego, wzmocnienia i poszerzenia kompetencji
- Pakiet benefitów pozapłacowych
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Zarządzanie podległym zespołem Konsultantów realizującym projekty rekrutacyjne dla Klientów zewnętrznych (połączenia przychodzące i wychodzące)
- Bieżąca organizacja pracy zespołu - planowanie, wyznaczanie i kontrola realizacji wskaźników
- Realizacja przyjętych wskaźników i założeń projektu (cele jakościowe, produktywność, efektywność, kontrola kosztów)
- Wyznaczanie członkom zespołu indywidualnych celów oraz przeprowadzanie ocen okresowych
- Prowadzenie monitoringu jakości zadań realizowanych przez pracowników
- Realizacja szkoleń produktowych i jakościowych w obszarze zadań zespołu
- Stały kontakt i rozwój współpracy z Klientem
- Zapewnienie obsady niezbędnej do realizacji założeń projektów
- Wdrażanie rozwiązań służących wzrostowi efektywności realizowanego projektu
- Przygotowywanie statystyk i raportów
Zapraszamy do aplikacji, jeżeli posiadasz:
- Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym zarządzającym zespołem w branży Call Center/BPO
- Doświadczenie w rekrutacji i samodzielnym budowaniu zespołu
- Znajomość języka włoskiego na poziomie min. C1
- Znajomość procesów sprzedażowych i technik sprzedaży
- Doświadczenie w zarządzaniu relacjami z Klientem i doskonałe umiejętności budowania oraz utrzymywania relacji z Klientem
- Wysokie zdolności analityczne oraz myślenia strategicznego, obejmujące pracę na dużej ilości wskaźników
- Bardzo dobrą organizację pracy własnej i podległego zespołu
- Zorientowanie na realizację założonych celów
- Dobrą znajomość MS Office, w szczególności programu Excel
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
Numer referencyjny: ACC/04/ITL
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.