Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy będącej dostarczycielem usług z zakresu certyfikacji systemów i produktów, odbiorów technicznych, szkoleń, itp. dla większości branż przemysłu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Zasadniczym celem zatrudnionej osoby będzie doprowadzenie do osiągnięcia wyższej sprawności funkcjonowania i udoskonalenie wewnętrznej współpracy ok. 40-osobowego, podzielonego na kilka wyspecjalizownych jednostek zespołu branżowych ekspertów oraz handlowców. Rezultatem podjętych działań powinien być rozwój nowych usług i produktów oraz zwiększenie obecności rynkowej firmy, m.in. poprzez wzrost realizowanych budżetow sprzedażowych. Ważnym aspektem pracy będzie tworzenie i rozwijanie strategii biznesowej dla różnych sektorów odbiorców, rozwój współpracy z kluczowymi klientami, a także osobiste zaangażowanie w pozyskiwanie największych kontraktów. Manager Techniczno-Handlowy odpowiada za zaplanowanie oraz wykonanie planu budżetowego przychodów i kosztów podległego obszaru biznesu.
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą oraz złożonymi projektami
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- doświadczenia w pracy z wyspecjalizowanymi produktami/usługami dla odbiorców przemysłowych (np. projekty infrastrukturalne, budownictwo, energetyka, zakłady produkcyjne)
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- wykształcenia wyższego, najchętniej technicznego
- wysoko rozwinętych predyspozycji liderskich
- dobrych umiejętności interpersonalnych i komunikacynych
- umiejętności samodzielnego kreowania i wdrażania długofalowych strategii działania
- nastawienia na cel
- dobrego zrozumienia rynku odbiorców przemysłowych oraz umiejętności identyfikacji pojawiających się na nim trendów i zjawisk
Nasz klient oferuje możliwość pracy na kluczowym stanowisku w renomowanej międzynarodowej firmie, szeroki zakres samodzielności decyzyjnej i odpowiedzialności, jak również adekwatne warunki zatrudnienia (wynagrodzenie, wyposażenie, premie).