#

MANAGER SPRZEDAŻY (branża grzewcza)

In Job

Warszawa, mazowieckie

In Job
In Job Poland należy do spółki In Job Company, International Recruiting Company z siedzibą w Weronie i oddziałami w Europie, Rosji, Stanach Zjednoczonych i Azji.

Zajmujemy się rekrutacją wykwalifikowanych profesjonalistów i wspieraniem ich w zatrudnieniu, w oparciu o umowy na czas określony i nieokreślony. Nasze bogate doświadczenie w doborze talentów - specjalistów, managerów niższego i średniego szczebla, posiadających wykształcenie kierunkowe i adekwatne doświadczenie na danym stanowisku, pozwoliło nam gruntownie poznać rynek pracy w Polsce i zagranicą. Każdego dnia pracujemy z zaangażowaniem, by zagwarantować naszym klientom kompleksową i profesjonalną obsługę. Dzięki naszym konsultantom oraz rekruterom, posiadającym rozległą wiedzę i specjalizację w konkretnych sektorach oraz obszarach funkcjonalnych, jesteśmy w stanie zapewnić profesjonalne wsparcie, maksymalną skuteczność i szybkie reakcje na pojawiające się wyzwania.
Jesteśmy organizacją wielokulturową, dynamiczną i pełną życia. Naszym najważniejszym celem jest spełnienie oczekiwań Klientów – zarówno firm, jak i kandydatów. Realizujemy go pracując wspólnie na rzecz podstawowej wartości: Waszego rozwoju.

www.injob.com

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży grzewczej, producenta kotłów, In Job Warsaw poszukuje osób na stanowisko:

MANAGER SPRZEDAŻY (branża grzewcza)

Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki:
•    Wspieranie rozwoju firmy w Polsce i budowanie świadomości marki w Polsce
•    Dbanie o kluczowych klientów firmy, w zgodzie ze standardami biznesowymi firmy oraz budowanie nowych relacji
•    Realizowanie strategii handlowej firmy i proponowanie nowych rozwiązań
•    Monitorowanie rynku, analiza trendów rynkowych


Wymagania:
•    Doświadczenia w roli sprzedażowej w firmie z branży grzewczej, mile widziane doświadczenia ze sprzedażą kotłów
•    Znajomość branży i kanałów sprzedaży na polskim rynku
•    Biegła znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
•    Bardzo dobra znajomość pakietu programów Microsoft Office oraz biegła obsługa CRM
•    Dostępność do podróży 50% czasu


Oferujemy:
•    Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie
•    Premie sprzedażowe wynikające z uzyskanych wyników
•    Możliwość rozwoju i awansu w międzynarodowej organizacji
•    Udział w opracowaniu kierunku rozwoju znanej marki
•    Niezbędne narzędzia pracy: telefon, komputer, służbowy samochód

Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
In Job

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi