Posiadamy ponad 700 sklepów w Polsce i ponad 11.200 w 32 krajach.
W związku z dalszym rozwojem sieci w Polsce poszukujemy kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Manager Sklepu
Miejsce pracy: Łobez, ul. Północna 1Zadania:
- Zarządzanie zespołem sprzedażowym
- Delegowanie zadań, ocena pracowników, motywowanie i wspieranie ich w rozwoju
- Rekrutacja nowych pracowników
- Zarządzanie gospodarką towarową i analiza wskaźników
- Zapewnienie funkcjonowania obiektu zgodnie z wewnętrznymi standardami
- Praca na sali sprzedaży i dbanie o zadowolenie klientów
Kompetencje:
- Gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji
- Dobra organizacja pracy
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
- Doświadczenie w zarządzania zespołem
- Dokładność, odpowiedzialność i zaangażowanie
- Gotowość do odbycia kilkumiesięcznego szkolenia poza miejscem zamieszkania oraz do pracy w systemie zmianowym
- Prawo jazdy kat. B
- Mile widziane wykształcenie wyższe (min. licencjat lub w trakcie studiów)
- Mile widziane aktualne badania sanitarno - epidemiologiczne
Oferujemy:
Cenimy naszych Pracowników, dlatego gwarantujemy im stabilne zatrudnienie – umowę o pracę bez okresu próbnego oraz gwarantowany wzrost wynagrodzenia. Poczucie bezpieczeństwa zapewniamy szerokim pakietem świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny. To między innymi prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport czy Program Wsparcia Pracowników zapewniający bezpłatny i anonimowy dostęp do porad prawnych, finansowych i psychologicznych. Wraz z najbliższymi możesz również korzystać z bezpłatnej aplikacji do nauki języka angielskiego i niemieckiego! Ponadto otrzymasz dodatek za pranie odzieży roboczej i bony świąteczne, a Twoje dzieci paczki na święta oraz wyprawki szkolne. Oferujemy wsparcie w pełnieniu obowiązków – opiekę mentora oraz udział w szkoleniach. Zgrany zespół budujemy dzięki wydarzeniom sportowym i spotkaniom informacyjno-motywacyjnym dla wszystkich Pracowników. Lidl to także miejsce, w którym dbamy o rozwój Pracowników oraz zapewniamy możliwości awansu.