#

Manager salonu serwisowego- Huawei

Adecco Poland Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Manager salonu serwisowego- Huawei

Miejsce pracy: Wrocław

Oferujemy:

Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę kodeksową,
Pracę na pełen etat,
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Benefity do wyboru - karta sportowa, opieka medyczna,
Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku.


Zadania:

Zarządzanie całością działań w obszarze serwisowym Salonu Firmowego,
Koordynowanie działań pracowników w zakresie przyjmowania urządzeń do serwisu, procesu naprawczego oraz obsługi Klienta,
Odpowiedzialność za jak najwyższy poziom usług, osiąganie wyznaczonych celów w zakresie operacji technicznych, dostępności produktów i zadowolenia Klienta,
Dbanie o zwiększenie zadowolenia użytkowników poprzez proponowanie potencjalnych rozwiązań ulepszających użytkowanie urzadzenia,
Monitorowanie dostępności części zamiennych w celu zapewnienia naprawy sprzętu na miejscu w jak najkrótszym czasie,
Pełnienie obowiązku kierownika zespołu obejmujące: szkolenie, motywowanie i ocenę wyników zespołu,
Wykonywanie zadań administracyjnych związanych z obszarem usługowym Salonu,
Wsparcie w rozwiązywaniu najtrudniejszych spraw i skarg konsumentów,
Regularne raportowanie i przeprowadzanie analizy danych dotyczących wydajności działania i osiągniętych wyników w obszarze usług.


Wymagania:

Bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
Wykształcenie wyższe,
Wykształcenie techniczne będzie dodatkowym atutem,
Silne zdolności przywódcze, analityczne i zdolność rozwiązywania problemów,
Doświadczenie w zarządzaniu sklepem / serwisem,
Znajomość przepisów prawnych i ograniczeń w zakresie prawa konsumenckiego,
Wiedza na temat standardów i praktyk branżowych,
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.



Numer referencyjny: MSO/09/2018/WRC/MS
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi