Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/03/2019.

MANAGER RESTAURACJI

Kraków, Rynek Podgórski, małopolskie

Alaska

Opis stanowiska pracy

WYMAGANIA:

  • Minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w restauracji (mile widziane osoby z lokalnego środowiska)
  • Doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem w restauracji
  • Doświadczenie w obsłudze kelnerskiej
  • Zdolności menedżerskie
  • Nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista
  • Znajomość zasad savoir vivre
  • Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji zarówno z klientem indywidualnym jak i biznesowym
  • Znajomość lokalnego rynku gastronomicznego
  • Zdolności analityczne
  • Znajomości systemu HACCP i BHP
  • Aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie, samodzielność, dyspozycyjność, operatywność, kreatywność
  • Znajomość obsługi programów gastronomicznych oraz programów magazynowych
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office oraz narzędzi komunikacji elektronicznej
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B

 

OBOWIĄZKI:

  • Prowadzenie restauracji w centrum Katowic
  • Zapewnienie standardu usługi kelnerskiej na najwyższym poziomie
  • Właściwe zarządzanie personelem i jego rekrutacja
  • Szkolenie nowych pracowników
  • Realizowanie celów założonych przez kierownictwo
  • Budowanie przyjaznej atmosfery i pozytywnych relacji zarówno z gośćmi jak i współpracownikami
  • Organizacja imprez okolicznościowych w tym bankietów, eventów, wystaw
  • Aktywny udział i merytoryczny wkład w kształtowanie rozwoju restauracji oraz rozpoznawalności marki na rynku i w mediach społecznościowych poprzez m in. tworzenie, uczestnictwo i nadzorowanie akcji reklamowych
  • Nawiązywanie kontaktu i współpraca z instytucjami kulturalnymi, oświatowymi
  • Nawiązanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi
  • Dbanie o utrzymanie wysokiego standardu lokalu oraz jakości świadczonych usług
  • Nadzór nad optymalizacją kosztów restauracji i kuchni
  • Zaopatrywanie restauracji w niezbędne do jej funkcjonowania produkty i materiały zgodnie ze standardem firmy
  • Odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów Kodeksu Pracy, SANEPiD, BHP i systemu HACCP

 

GWARANTUJEMY:

  • Pracę w dobrze funkcjonującej i renomowanej firmie
  • Pracę pełną wyzwań oraz możliwości samorealizacji i kreacji własnych pomysłów
  • Samodzielność w działaniu oraz w zakresie podejmowanych decyzji
  • Możliwość wykorzystania i rozwoju swojego doświadczenia poprzez różnorodność zadań
  • Partnerstwo oraz duży kredyt zaufania
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie

Prezentacja firmy

OLIMP to sieć restauracji serwująca posiłki w samoobsługowym systemie sprzedaży na wagę w... stałej cenie za 100 g. Sami komponujecie swój posiłek, według własnych preferencji. Staramy się, aby nasze potrawy były zróżnicowane, zbilansowane, ale przede wszystkim pyszne.
Nasi Szefowie Kuchni to ludzie pełni pasji do gotowania, uwielbiający kulinarne poszukiwania i eksperymenty. Codziennie komponują menu, które tak pysznie Was zaskakuje.
Nasi Menagerowie dbają o Waszą wygodę i komfort. To dzięki ich pracy czujecie się tak dobrze w naszych restauracjach.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Zasadnicze zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Catering / Gastronomia , Praca Kadra zarządzająca , Praca Kontrola jakości , Praca Obsługa klienta
do góry