Zadania / obowiązki:
- Nadzór nad strategicznym projektem w firmie polegającym na wprowadzeniu nowych produktów do asortymentu firmy we wszystkich oddziałach w Polsce
- Zbudowanie strategii sprzedaży dostępnych w ofercie firmy elektronarzędzi
- Opracowanie formy i planu szkoleniowego dotyczącego znajomości sprzętu dla wszystkich oddziałów
- Przyjmowanie zgłoszeń z oddziałów dotyczących zapotrzebowania na wprowadzenie nowych elektronarzędzi
- Analiza gamy asortymentu i proponowanie działań usprawniających
- Identyfikowanie i definiowanie potrzeb Klientów
- Monitorowanie rynku pod kątem wprowadzonych produktów i konkurencji
- Wsparcie marketingowe w zakresie swojego asortymentu
- Określanie rocznego planu działania
- Tworzenie rocznego budżetu
- Kontakty z centralą w zakresie tożsamych działań i produktów
Frima oferuje:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w prężnie rozwijającej się firmie międzynarodowej
- Gruntowny proces onboardingu oraz wsparcie pracowników
- Świetną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów
- Samochód służbowy
- Prywatna opiekę medyczną
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
- Bogaty pakiet szkoleń i możliwość rozwoju
Oczekiwania:
- Doświadczenie na tożsamym stanowisku min. 2 lata
- Doświadczenie w branży technicznej - warunek niezbędny, preferowane elektronarzędzia
- Wykształcenie wyższe
- Dobra znajomość języka angielskiego (kontakty z zagranicznym oddziałem firmy)
- Doświadczenie w prowadzeniu strategicznych projektów
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz interpersonalne, dociekliwość
- Umiejętność pracy w zespole
- Gotowość do wyjazdów służbowych