Trenkwalder Polska
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Manager oddziału (m/k)

Miejsce pracy: Wrocław, Bielany Wrocławskie, Jelcz-Laskowice, Oława
Obowiązki:
  • zarządzanie pracą oddziału oraz podległym zespołem pracowników,
  • odpowiedzialność za realizację strategii rozwoju biznesu poprzez wykonanie zespołowego i indywidualnego budżetu sprzedażowego,
  • monitorowanie i windykacja należności od klientów,
  • nadzór nad współpracą z dostawcami,
  • raportowanie.
Wymagania:
  • min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • doskonała znajomość technik i narzędzi sprzedaży,
  • doświadczenie w rozwoju biznesu oraz bardzo dobra umiejętność współpracy z klientami,
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • wykształcenie min. średnie - mile widziane techniczne,
  • prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko,
  • pakiet szkoleń branżowych,
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe,
  • samochód służbowy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Agencja zatrudnienia nr cert. 136.
Trenkwalder Polska

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi