#

Manager Mariny

HRK S.A.

Gdynia, pomorskie

HRK S.A.
- Rekrutacja prowadzona online -

Dla naczego Klienta, dużej polskiej spółki deweloperskiej notowanej na Giełdzie Papierów Warościowych, do prestiżowefo projektu firmy, poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko:

Manager MarinyMiejsce pracy: Gdynia

Zakres podstawowych obowiązków:

Okres do otwarcia Mariny

  • Opracowanie modelu funkcjonowania mariny wraz z modelem finansowym i rentowności usług.
  • Opracowanie oferty usług podstawowych ujętych w opłatach portowych.
  • Opracowania katalogu usług dodatkowych dla klientów mariny jachtowej.
  • Opracowanie strategii pozyskiwania klientów i działań marketingowych.
  • Przygotowywanie ofert i materiałów informacyjnych dla klientów.
  • Opracowanie Regulaminu Mariny jachtowej.
  • Opracowanie zasad dostępu do miejsc postojowych, usług oraz warunków zawierania umów dla klientów - Systemy cenowe.
  • Opracowanie zasad udostępniania klientom systemów samodzielnego dostępu - udzielanie informacji / rezerwacje / pozwolenia.
  • Udział w pracach przy tworzeniu strony internetowej Mariny.

Okres funkcjonowania Mariny

  • Planowanie, organizowanie i nadzorowanie działalności Mariny, w tym:
  • Nadzór nad wdrażaniem i przestrzeganiem regulaminu i cennika Mariny.
  • Prowadzenie planu zagospodarowania i wyznaczanie miejsc postojowych jednostkom oraz nadzór nad spełnieniem wymogów formalnych przez opiekuna  jachtu.
  • Nadzór nad stanem technicznym Mariny, otoczeniem oraz środkami trwałymi i powierzonym mieniem.
  • Nadzór nad wykonywaniem prac konserwatorskich, bieżących napraw remontowo- modernizacyjnych na terenie mariny i innych obiektach nadmorskich w porozumieniu z gospodarzem obiektu. Dbanie o czystość i porządek na lądzie i akwenie wodnym.
  • Nadzór nad właściwym i systematycznym prowadzeniem dokumentacji: dziennika przystani oraz ruchu jednostek wg podziału na jednostki zagraniczne, zatokowe i pełnomorskie, treningowe.
  • Planowanie i koordynowanie eventów marketingowych.
  • Kreowanie wydarzeń marketingowych związanych z propagowaniem usług świadczonych w ramach Mariny jachtowej, usług dodatkowych i  żeglarstwa. 
  • Organizacja i zarządzanie pracą personelu.
  • Analiza wyników działalności i przygotowywanie raportów.
  • Optymalizacja kosztów.
  • Dbałość o zachowanie wysokiego standardu obsługi klientów i pozytywny wizerunek Mariny.
  • Dbałość o zapewnienie terminowości i odpowiedniej jakości świadczonych usług.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • wysokie umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne, znajomość rynku i marketingu,
  • umiejętności analityczne, strategiczne myślenie i planowanie.

Wymagania pożądane:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość zagadnień morskich i żeglarskich,
  • znajomość zagadnień dotyczących obsługi jachtów oraz funkcjonowania przystani morskich,
  • dobra znajomość ekonomiki biznesu i zasobów finansowych,
  • innowacyjność/kreatywność i zaangażowanie, umiejętność zarządzania zespołem, komunikatywność i odpowiedzialność.

Dodatkowe atuty:

  • posiadanie stopnia żeglarskiego według rozporządzenia Ministra Sportu i Turystyki z 9 kwietnia 2013 roku.
  • dobra znajomość innego języka obcego (niemiecki, rosyjski, szwedzki);

Nasz Klient może zaoferować:

  • pracę pełną wyzwań mogącą stanowić mozliwość realizacji żeglarskich pasji,
  • rozowjowe środoiwsko pracy,
  • dużą samodzielność działania,
  • atrakcyjne wynagrodzenia adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia,
  • niezbędne narzędzia pracy

 

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi