Nasz klient reprezentuje w Polsce i krajach ościennych znaną markę biżuterii i akcesoriów z segmentu artykułów luksusowych. W związku ze wzrostem skali działalności wynikającym z rozbudowy sieci sprzedaży, tak w Polsce jak i w innych krajach Europy Centralnej oraz Wschodniej, poszkujemy obecnie kandydatów na stanowisko:
Zadaniem zatrudnionej osoby będzie optymalizacja procesów logistycznych oraz obsługi posprzedażowej dla sieci sprzedaży detalicznej i e-commerce na terenie Polski i krajów CEE.
Ze względu na segment rynku, w którym działa spółka, kluczowym jest zapewnienie najwyższej jakości i terminowości działań w obszarze łańcucha dostaw przy jednoczesnej dbałości o ponoszone koszty. Zatrudniona osba będzie sprawować bieżący nadzór nad całością zagadnień związanych z wszelkimi procesami logistycznymi, zamówieniami, rotacją i zarządzaniem stockiem, zwrotami.
Bardzo ważnym obszarem obowiązków będzie zbudowanie sieci partnerów serwisowych, organizacja efektywnego procesu przyjmowania i rozpatrywania reklamacji oraz zapewnienie odpowiedniej jakości obsługi klienta. Obowiązki na tym stanwisku obejmują także współpracę z usługodawcami oraz kierowanie pracą podległego zespołu.
Wymagania:
- doświadczenie na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków, najchętniej w branży odzieżowej, idealnie - w segmencie luksusowym (logistyka, obsługa posprzedażowa, zarządzanie obsługą klienta, itp.)
- doświadczenie w sprawowaniu funkcji managerskiej
- co najmniej komunikatywna znajomość języka angielskiego
- samodzielność w działaniu i decyzyjność
- nastawienie na efekty, kreowanie wartości
- dobrze rozwinięta świadomość biznesowa
Nasz klient oferuje ciekawą, samodzielną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, nowoczesne narzędzia pracy, dobrą atmosferę oraz konkurencyjne wynagrodzenie.