#

Manager działu kadr i płac- WYSOKIE ZAROBKI

Adecco Poland Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Manager działu kadr i płac- WYSOKIE ZAROBKI

Miejsce pracy: Katowice
Adecco Poland Sp. z o.o.
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!

Zadania:

  • Kompleksowe zarządzanie procesami kadrowo-płacowymi dla Klientów,
  • Zarządzanie pracą podległego zespołu
  • Systemowy i merytoryczny nadzór nad jakością świadczonych usług
  • Odpowiedzialność za zgodność sporządzonej dokumentacji i wykonywanych działań z przepisami
  • Określanie i weryfikowanie potrzeb szkoleniowych wspomagających jakość świadczonych usług
  • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi firmy w zakresie wymaganym do realizacji bieżącej obsługi klienta.
  • Uczestniczenie w spotkaniach z kluczowymi klientami w celu utrzymywania odpowiednich relacji z klientami, rozpoznawania ich oczekiwań, rozwiązywania problemów oraz kształtowania właściwego wizerunku firmy
  • Dbałość o rozwój pracowników swojego zespołu, wykonywanie rozmów oceniających, analiza potrzeb szkoleniowych i weryfikacja kompetencji pracowników podległego zespołu w celu planowania podwyżek i awansów
  • Udział w spotkaniach rekrutacyjnych
  • Nieustanna aktualizacja wiedzy w obszarze kadr i płac oraz proponowanie sposobu wdrożenia zmian w organizacji

Wymagania:

  • Bardzo dobrej, praktycznej znajomości zasad rozliczania czasu pracy (warunek konieczny)
  • Minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Minimum 3 letniego doświadczenia w dziale kadr i płac lub w firmie świadczącej usługi outsourcingu kadrowo-płacowego
  • Doskonałej teoretycznej i praktycznej znajomości zagadnień z zakresu: prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny)
  • Predyspozycji do pracy z klientami, łatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów interpersonalnych
  • Doświadczenia w kierowaniu i zarządzaniu zespołem
  • Wykształcenia wyższego
  • Doskonałej organizacja pracy i samodzielności
  • Odpowiedzialności, rzetelności i wysokiej identyfikacji zawodowej

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie
  • Szkolenia językowe na terenie biura
  • Solidne wsparcie w realizacji własnych celów zawodowych
  • Dogodną lokalizację w centrum Katowic
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie do karnetów na zajęcia sportowe

Aplikuj już dziś! Mamy wiele ofert pracy dla Ciebie i Twoich znajomych



Numer referencyjny: ktw/2017/10/mkip
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi