W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Manager Działu Handlowego
Miejsce pracy: Gorzów WielkopolskiDla naszego Klienta, firmy z branży stolarki okienno - drzwiowej w Polsce, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Managera Działu Handlowego do siedziby firmy w Gorzowie Wielkopolskim.
Zadaniem Managera Działu Handlowego będzie zbudowanie zespołu podległych mu handlowców, a następnie kierowanie tym zespołem i uzyskiwanie w ten sposób założonych celów sprzedażowych; uzupełniająco także - pozyskiwanie strategicznych klientów.
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie i organizacja działu handlowego
- Przygotowanie ofert handlowych z handlowcami i koordynacji działań sprzedażowych
- Dbałość o wizerunek firmy oraz trwałe relacje z klientami
- organizacja i rozwój nowych rynków
- Budowanie zespołu handlowego
- Zwiększenie sprzedaży
Wymagania:
- Wymagane doświadczenie na stanowisku dyrektora handlowego lub odpowiedniku tego stanowiska co najmniej 5 lat
- Znajomość języków obcych w szczególności języka niemieckiego lub angielskiego
- Doświadczenie w zarządzaniu ludźmi
- Doświadczenie w formułowaniu i wdrażaniu strategii sprzedaży, zarządzaniu zmianą i wprowadzaniu działań wspierających sprzedaż
- Szeroka wiedza z zakresu sprzedaży, wysokie zdolności negocjacyjne i analityczne
- Znajomość rynku i branży będzie dodatkowym atutem
Korzyści:
- Ciekawa praca w prężnie rozwijającej się firmie
- Możliwość realizowania własnych pomysłów i strategii sprzedażowych
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, kontraktu lub B2B
- Atrakcyjne warunki finansowe
- Przyjazna atmosfera pracy w dynamicznym, miłym i ambitnym zespole