#

Manager ds. sprzedaży na rynku zagranicznym

Crafts Sp. z o.o..

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Agencja Pracy CRAFTS (nr wpisu: 11153) dla swojego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy z branży motoryzacyjnej, świadczącej wysokiej jakości usługi wspierające zarządzanie i rozwój biznesu, poszukuje kandydatów stanowisko:

 

Manager ds. sprzedaży na rynku zagranicznym

 

Miejsce pracy: Warszawa

 

Zadania na stanowisku:

  • stworzenie oraz adaptacja strategii sprzedażowej na podległym rynku (Niemcy, Włochy lub Francja),
  • realizacja wytyczonych przez Zarząd planów sprzedażowych,
  • stworzenie struktur sprzedażowych na podległym regionie zagranicznym oraz zarządzanie zespołem sprzedażowym,
  • obsługa dotychczasowych klientów, odnawianie relacji z tymi którzy przestali być aktywni oraz wyszukiwanie nowych firm zainteresowanych ofertą współpracy,
  • budowanie świadomości marki na danym rynku,
  • analiza trendów rynkowych oraz działań prowadzonych przez konkurencję,
  • ścisła współpraca z centralą firmy w Polsce i bieżące raportowanie wyników sprzedażowych,
  • reprezentowanie marki pracodawcy na danym obszarze (targi, eventy etc.)

 

Wymagania:

  • min. 5 – letnie doświadczenie we wprowadzaniu i sprzedaży produktu polskiego na danym rynku zagranicznym – Niemcy, Francja lub Włochy,
  • zaawansowana znajomość języka: niemieckiego, francuskiego lub włoskiego oraz biegła języka polskiego – warunek konieczny,
  • doświadczenie w budowaniu od podstaw struktur sprzedażowych i rekrutacji własnego zespołu,
  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu,
  • znajomość nowoczesnych technik/ rozwiązań sprzedażowych oraz negocjacyjnych,
  • gotowość do podróży zagranicznych (3 tygodnie dyspozycji w danym kraju, 1 tydzień w Polsce).

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o różne formy zatrudnienia (w zależności od uznania Kandydata: umowa o pracę lub B2B),
  • wynagrodzenie podstawowe oraz korzystny system prowizyjny,
  • zakwaterowanie w danym kraju na koszt pracodawcy,
  • dostęp do auta służbowego, niezbędnych narzędzi do pracy oraz zwrot innych kosztów wynikających z pracy na w/w stanowisku,
  • udział w realizacji ciekawych i wysokobudżetowych projektach sprzedażowych,
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • duże wsparcie ze strony Zarządu w podejmowaniu różnych kluczowych decyzji.

Prezentacja firmy

Jesteśmy agencją zatrudnienia o ogólnopolskim zasięgu działania. Współp... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/08/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi