#

Manager ds. doskonalenia procesów sprzedaży i doświadczeń klienta

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Manager ds. doskonalenia procesów sprzedaży i doświadczeń klienta

Miejsce pracy: Katowice

Oferta:

  • Pierwsza umowa na 1 rok (bez 3 miesięcznego okresu próbnego)
  • Zadaniowy czas pracy
  • Ubezpieczenie na życie i ubezpieczenie zdrowotne
  • Karty OK System
  • Możliwość bezpłatnej nauki j. angielskiego (prowadzenie projektów międzynarodowych)
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i usprawnień
  • Praca w systemie 4/1 (4 dni pracy stacjonarnej w Katowicach 1 dzień pracy zdalnej)

Wymagania:

  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów i testów w obszarze optymalizacji procesów
  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość wybranej metodyki i narzędzi wspierających prowadzenie projektów
  • Rozwinięte umiejętności analityczne oraz bardzo dobra znajomość narzędzi wspierających analizę i raportowanie
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość LEAN, Kaizen, Six Sigma będzie dodatkowym atutem

Zadania:

  • Wdrażanie usprawnień wzmacniających pozytywne doświadczenie klienta z zakupów
  • Zapewnienie wzrostu produktywności pracy w sklepach
  • Prowadzenie projektów, testów i wdrożeń innowacji mających na celu optymalizację procesów sprzedaży i ograniczania kosztów działalności sklepów
  • Realizacja działań w zakresie zapewnienia świeżości towaru w sklepach
  • Tworzenie i wdrażanie wytycznych, materiałów szkoleniowych oraz standardów pracy

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi