#

Manager ds. Budowania Satysfakcji Klienta

Media Markt

Lublin, lubelskie

Media Markt
Czekamy na Ciebie, dołącz do zespołu MEDIA MARKT!
Chcesz mieć ciekawą pracę, w której nigdy się nie nudzisz? Ważna jest dla Ciebie atmosfera i ludzie, z którymi pracujesz? Świetnie się składa bo aktualnie do naszego sklepu MEDIAMARKT w Lublin poszukujemy osób na stanowisko:

Manager ds. Budowania Satysfakcji Klienta

Miejsce pracy: Lublin
Media Markt

Opis stanowiska:

  • Bezpośrednia obsługa klientów związana z rozwiązywaniem trudnych, nietypowych spraw klienckich
  • Bieżąca analiza wskaźników w zakresie obsługi klienta oraz definiowanie działań mających na celu poprawę wyników
  • Praca ze wszystkimi pracownikami sklepu nad poprawą doświadczeń klientów i stałe upewnianie się, że wszystkie zespoły w sklepie są zarządzane w stronę poprawy doświadczeń klientów i zapewnienie najlepszej obsługi klienta
  • Dbanie o wszechstronność pracowników w kontakcie z klientem oraz motywowanie zespołu do realizacji wyznaczonych celów
  • Określanie potrzeb szkoleniowych a także prowadzenie szkoleń z customer experience dla pracowników, włączając pracowników zewnętrznych – promotorzy i pracownicy firmy Santander
  • Nadzór nad prawidłowym działaniem Działu Obsługi Klienta, w tym procesów kasowych (raporty kasowe, utargi, wyjaśnianie różnic kasowych), punktu informacyjnego i serwisu oraz nadzór nad systemem zamówień internetowych CMS
  • Efektywne współuczestniczenie w realizacji dynamiki wzrostu sprzedaży produktów i usług oraz osiąganej marży.Rozwój sprzedaży Internetowej
  • Spotkania z pracownikami firm zewnętrznych w celu przedstawienia strategii Customer Experience, omówienia ewentualnych obszarów do poprawy, które wpływają na obniżenie satysfakcji klientów, ustalenie i wdrożenie planu naprawczego w celu poprawy doświadczeń klientów

Oferujemy:

  • Przyjazną atmosferę, niepowtarzalny zespół
  • Od pierwszego dnia umowę o pracę - wynagrodzenie zawsze na czas (do 29 każdego miesiąca na koncie)
  • Elastyczny grafik pracy, który znasz miesiąc wcześniej
  • Pakiet benefitów (prywatna bezpłatna opieka medyczna, karta sportowa lub żywieniowa, dodatek na Święta, ubezpieczenie grupowe)
  • Dodatki rodzinne: z okazji zawarcia związku małżeńskiego oraz z okazji narodzin dziecka
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Premie uzależnione od zrealizowanych celów sprzedażowych

Szukamy osób:

  • Z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem sprzedażowym (produkty i/lub usługi)
  • Skoncentrowanych na kliencie i odpowiadaniu na jego potrzeby
  • Posiadających umiejętność budowania dynamicznego i dobrze współpracującego zespołu
  • Mających zdolności negocjacyjne i dobrą komunikację nastawiona na realizację celów
  • Mającą zdolności analityczne (analiza danych, raportowanie), bardzo dobrą znajomość pakietu Office, w szczególności Excela
  • Które wykazują się znajomością prawa pracy i ewidencji czasu pracy
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi